PÃ¥ tide med 110, 120 eller 130 soner i norge?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
vega

Post by vega »

de farts sonene jeg ikke bryter er 30 å 50 kmt alt over er veiledende skilting som jeg holder når det passer med :roll:
Do i look like a fucking people person?
HD 1340 softail "custom"
har hørt at passiv røyking er farlig så jeg er sunn å røyker som F...
rerell

Post by rerell »

TDK wrote:En lettmotorsykkel har lov til å kjøre på motorvei. Denne regelen kan bli fjernet når et stort flertall av (lovlige) lettmotorsykler ikke klarer og kjøre i denne hastigheten selv ved optimale forhold...
Who cares? :wink:
ChristR

Post by ChristR »

rerell wrote:
TDK wrote:En lettmotorsykkel har lov til å kjøre på motorvei. Denne regelen kan bli fjernet når et stort flertall av (lovlige) lettmotorsykler ikke klarer og kjøre i denne hastigheten selv ved optimale forhold...
Who cares? :wink:
Ja, det var det da.. :P

Den nye E6 ved Svinesund har 90sone. Når man kjører over brua og kommer inn i Sverige blir det 110sone.. Akkurat den samme veien.
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Bare å nappe opp på hjulet med RS'n da vettu :wink:
ChristR

Post by ChristR »

Gixxerman wrote:Bare å nappe opp på hjulet med RS'n da vettu :wink:
Yeah.. :lol:
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Image ok da :P
motormats

Post by motormats »

ikke sleng dritt til folk som har raskere sykkel enn degselv, gixxie :lol:
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Var til meg selv da :lol:
Pollti

Post by Pollti »

Holder fartsgrensene i alle soner til og med 70 sone jeg. Det er så lite å tjene på å flå av gårde at det gidder jeg ikke. Dyrt er det hvis en blir tatt og.
På motorvei Klasse A så kunne det godt vært satt opp til 110. Men det som er viktigere enn høy fartsgrense er å få vekk de derre betonggrisene
som er feks nord for Sandefjord og disse wirerekkverkene. Hvor høl i hue går det an å bli for å finne på noe sånt ?
turboman

Post by turboman »

var nettopp i tyskland!.. var på en vei der nede trur det var 140 km/t fartsgrense om eg ikkje husker feil!... vil ikkje sei at den veien var så masse bedre enn dei vi har i norge, einaste forsjelen var enkeli at her i norge er det litt fleire svinger, :lol: men på e6 osver det ikkje så svingete at dei ikkje kunne hatt 110-120... men eg satt no berre i en buss som gjekk maks 110 eller nåke... men det gjekk no heilt greit det vertfall:)... så det kunne no ikkje skada nåke å fått rundt 110 en del veier!
no: Honda cbr 600F 1998 mod
(x) 125ccm daelim daystar 01 mod
(x) 50 ccm yamaha salient 85 mod
Post Reply