PÃ¥ tide med 110, 120 eller 130 soner i norge?
Ja, det var det da..rerell wrote:Who cares?TDK wrote:En lettmotorsykkel har lov til å kjøre på motorvei. Denne regelen kan bli fjernet når et stort flertall av (lovlige) lettmotorsykler ikke klarer og kjøre i denne hastigheten selv ved optimale forhold...

Den nye E6 ved Svinesund har 90sone. Når man kjører over brua og kommer inn i Sverige blir det 110sone.. Akkurat den samme veien.
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!
1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Holder fartsgrensene i alle soner til og med 70 sone jeg. Det er så lite å tjene på å flå av gårde at det gidder jeg ikke. Dyrt er det hvis en blir tatt og.
På motorvei Klasse A så kunne det godt vært satt opp til 110. Men det som er viktigere enn høy fartsgrense er å få vekk de derre betonggrisene
som er feks nord for Sandefjord og disse wirerekkverkene. Hvor høl i hue går det an å bli for å finne på noe sånt ?
På motorvei Klasse A så kunne det godt vært satt opp til 110. Men det som er viktigere enn høy fartsgrense er å få vekk de derre betonggrisene
som er feks nord for Sandefjord og disse wirerekkverkene. Hvor høl i hue går det an å bli for å finne på noe sånt ?
var nettopp i tyskland!.. var på en vei der nede trur det var 140 km/t fartsgrense om eg ikkje husker feil!... vil ikkje sei at den veien var så masse bedre enn dei vi har i norge, einaste forsjelen var enkeli at her i norge er det litt fleire svinger,
men på e6 osver det ikkje så svingete at dei ikkje kunne hatt 110-120... men eg satt no berre i en buss som gjekk maks 110 eller nåke... men det gjekk no heilt greit det vertfall:)... så det kunne no ikkje skada nåke å fått rundt 110 en del veier!

no: Honda cbr 600F 1998 mod
(x) 125ccm daelim daystar 01 mod
(x) 50 ccm yamaha salient 85 mod
(x) 125ccm daelim daystar 01 mod
(x) 50 ccm yamaha salient 85 mod