Det er nok en av de sykeste Triathlon løpene som finnes.
Her ser du hva Norseman er:
http://www.nxtri.com/
Selvsagt frivillig. Ingen sier opp:Angelita wrote:Ups, Suz. Frivillig, eller?
Jeg er glad for at jeg har fått fri i dag også, og fordi jeg skal til fysioterapauten. Han er flink, og skuldrene mine trenger det nå.
Vi er så heldige at vi har fysioterapauter fra Bodø som kommer hit en uke hver.
Det er Tom Jimmy, Fredrik og Somnath. Flinke gutterSuz wrote:Selvsagt frivillig. Ingen sier opp:Angelita wrote:Ups, Suz. Frivillig, eller?
Jeg er glad for at jeg har fått fri i dag også, og fordi jeg skal til fysioterapauten. Han er flink, og skuldrene mine trenger det nå.
Vi er så heldige at vi har fysioterapauter fra Bodø som kommer hit en uke hver.<-- meg!
Hva heter disse fysioterapeutene?
Nåjess, ikke vært hosAngelita wrote:Det er Tom Jimmy, Fredrik og Somnath. Flinke gutterSuz wrote:Selvsagt frivillig. Ingen sier opp:Angelita wrote:Ups, Suz. Frivillig, eller?
Vi er så heldige at vi har fysioterapauter fra Bodø som kommer hit en uke hver.<-- meg!
Hva heter disse fysioterapeutene?
Også deler du ikke unnskyldningen?Swellpretty wrote:Fikk nettopp en glimrende unskyldning for å kjøre bike bort til en kompis og drikke kaffe på jobben hans
Trenger man en unnskyldning?Northman wrote:Også deler du ikke unnskyldningen?Swellpretty wrote:Fikk nettopp en glimrende unskyldning for å kjøre bike bort til en kompis og drikke kaffe på jobben hans
Dette har jeg forklart deg førSuz wrote:Trenger man en unnskyldning?Northman wrote:Også deler du ikke unnskyldningen?Swellpretty wrote:Fikk nettopp en glimrende unskyldning for å kjøre bike bort til en kompis og drikke kaffe på jobben hans
Yeees... Yes I see it now!Northman wrote: Dette har jeg forklart deg før
Angelita wrote:HIIIJAH!!!
Live is F**king goooood to live!!!!
![]()
![]()
Når tenåringssønnene mine kommer og roper til meg: Mamma! MAMMA! MAAMMMAAA!!!
Du spiller ALTFOR høy musikk! Og forresten, det der er MIN CD!![]()
![]()
![]()
Har vært på jobb siden kl 0600 i dag, vært hos fysio, kjørt meg en liten tur på viragoen, handlet mat, mekket hjemmelaget fiskeboller i hjemmelaget karrisaus, stekt bacon, kokt gulrøtter og potet, og hatt så høy musikk at bassen har duret gjennom huset!
Gjett at i dag er det SYKT godt å være meg !![]()
![]()