Honda CBR 125.. meninger og muligheter!

Prat om lett MC.
User avatar
Loffen
Posts: 154
Joined: 05 Sep 2005 22:22
MC: Kawasaki ZX6R 99/00
Location: Volda

Post by Loffen »

CBR Xeno wrote:rc-marcus... hvilken dimm er det på bildet??
140
CBR Xeno
Posts: 11
Joined: 24 Sep 2005 16:48
Location: Gjøvik
Contact:

Post by CBR Xeno »

FY ****!!! det er det tøfeste jeg har sett :shock: (bortimot)
Eike_Oak
Posts: 1236
Joined: 27 Apr 2005 20:31

Post by Eike_Oak »

Så jo helt j****** ut :P


Hadde jeg kjørt bak'n så hadde jeg trodd det var en moped fra 80-tallet :P
- Skyt her -
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Re: Honda CBR 125.. meninger og muligheter!

Post by ChristR »

Trulso wrote:
NeoN wrote: jeg synes honda kunne gjort sykkelen 10000 kr dyrere og satt på litt mer eksklusive komponenter!
sier han med gpr :twisted: *mobb*mobb*
Så sant så sant :lol:
CBR er mye mere eksklusiv enn gpr.
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
User avatar
Extra
Posts: 116
Joined: 15 Oct 2005 00:57
Location: Tønsberg

Post by Extra »

Er NSRen mer "eksklusiv" enn CBRen?
Honda NSR 02
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

Extra wrote:Er NSRen mer "eksklusiv" enn CBRen?
Nja, NSR ser ihvertfall ut som en lett-mc, og ikke en moped...
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Æ'ndalitten
Posts: 1209
Joined: 25 Apr 2005 23:24
Location: Æ'ndal

Post by Æ'ndalitten »

CBR har en ting som de andre lettsykklene i samme klasse mangler; nemlig bensinmåler.
Veldig grei å ha, spesielt ved lengre turer.

NSR er litt mer "ekslusiv" enn CBR, den har bl.a. bedre og større dekk, og "penere" deler rundt om på sykkelen. Tenker da serlig på speil og vindskjerm.
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

cbren har også jevnt drag imotsetning til mange andre lettmcer :)
CBR Xeno
Posts: 11
Joined: 24 Sep 2005 16:48
Location: Gjøvik
Contact:

Post by CBR Xeno »

Slutt å diz CBR, det er en utrolig prakrisk sykkel. Kjøpe den ikke for verken å trimme den så jeg kan tryne i 160 eller noe, men så jeg kan komme meg fra A-Å, det går greit siden den er så knipen på bensinen... lyden er også digg... det skal ikke være : BROOOOOOOOOOOM!!!!!, det må være ukomfortabelt i lengere sikt.. CBR <3 :P
User avatar
Extra
Posts: 116
Joined: 15 Oct 2005 00:57
Location: Tønsberg

Post by Extra »

Sånn sett er CBRen sikkert fin :wink:.. 4-takterne er jo økonomiske!

Men er det sant at NSRen er vanskelig å lene ned i en sving? :?..
Honda NSR 02
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

Extra wrote:Sånn sett er CBRen sikkert fin :wink:.. 4-takterne er jo økonomiske!

Men er det sant at NSRen er vanskelig å lene ned i en sving? :?..
står i signaturen din at du har nsr så det må du da vite selv :)
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

Extra wrote:Sånn sett er CBRen sikkert fin :wink:.. 4-takterne er jo økonomiske!

Men er det sant at NSRen er vanskelig å lene ned i en sving? :?..
Nei det er ikke sant. NSR er fin i svinger den. Riktignok er den litt vag, når den presses hardt i en sving... har prøvd det selv...
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
User avatar
Extra
Posts: 116
Joined: 15 Oct 2005 00:57
Location: Tønsberg

Post by Extra »

står i signaturen din at du har nsr så det må du da vite selv :)[/quote]

Jeg er 15år uten sertifikat, har ikke latt høyrehånda bestemme.. enda :P...!
Honda NSR 02
Post Reply