Artig med sammenligninger, helt klart
Å hadde man fjernet 2 av mine viktigste argumenter mot GS hadde det nok ikke
vært et helt uaktuellt alternativ
De to tingene er 1: boksermotoren 2: at man finner de på hvert gatehjørne, og ofte flere på samme hjørne

Dessuten er jeg vel generelt ikke overbegeistret for utseendet

Tiger'n er en skjønnhet i forhåld
For meg som legger like stor værdi i kardang, som det virker som at du også gjør blir utvalget begrenset.
Å av de jeg har prøvet er nok GS og Tiger de kardang-sykklene som treffer meg best.
Jeg skal hjelpe deg litt når det gjelder å skryte av GS'n
Programeringshjulet på venstre styrehåndtak er rett og slett en fantastisk løsning,
med kontroll av gps uten å løfte hånda fra styret
Jeg har ikke tall på de gangene jeg har vinglet nedover veien, mens jeg har
forsøkt å plotte inn ny destinasjon på gps'n
Det er egentlig en liten detalj i helheten, men at du henger deg opp i plasseringen av cc-knappen
blir for teit i mine øyne, absolutt eneste gang jeg har ønsket meg cc-controll på venstre side er når jeg fotograferer med sykkelen i cc-modus, og må avbryte for så å reaktivere.
Men det blir jo som å si at det eneste riktige er å ha gassen på venstre hånd
Når det gjelder den nye exploreren er jeg ikke 100% overbevist enda.
Tror jeg liker mappingen bedre på den gamle/min enn på 2016.
Dessuten synes jeg den sporet bedre i sving med det gamle dekk-oppsettet,
men det skal sies at jeg ikke hadde lange turen med den, og at det kan tillskrives vane
