
Hvilke Racing?
Men jeg ville anbefale deg å brke plata sko å kjøre i og kanskje da du skal opp på sykkelen burde du stå på en kasse av noe slag 

[img] http://www.freewebs.com/fantten/hh.bmp [/img]
Jeg hadde jo sånn der leende smilie, så ikka ta alt jeg sier helt seriøst a.. må da kunne spøke litt 

[img] http://www.freewebs.com/fantten/hh.bmp [/img]
-
- Posts: 5368
- Joined: 01 May 2005 18:01
- MC: BMW R1200GS Adventure
- Location: Ikke kjør fortere enn skytsengelen din flyr
Kriz, du kunne jo ha spandert en
istedet, hvis du absolutt måtte slenge med leppa.


Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
herregud er da ikke noen smilie konge.. jeg syns hele mc forumet burde ha et stevne så vi kan møte hverandre å lære om hverandres personaliteter sånn at misforståelser ikke skjer 

[img] http://www.freewebs.com/fantten/hh.bmp [/img]
-
- Posts: 5368
- Joined: 01 May 2005 18:01
- MC: BMW R1200GS Adventure
- Location: Ikke kjør fortere enn skytsengelen din flyr
Støttes, vi kan ta MC-forum treff på Vega hos NN i sankthanshelga til sommeren 


Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
-
- Posts: 1209
- Joined: 25 Apr 2005 23:24
- Location: Æ'ndal
Kom bare i tanker om disse platåskoa jeg....må da være umulig å bire med sånne
Har en i klassen nå som kanskje er litt lavere enn deg EM, og han kjører både cross på bane og sm på veien. Jeg, som er 10-20cm høyere enn han, får ikke hælene nedi bakken på begge sider av mopeden hans.
Lettlappen bør du ta så sant du kan, det er mange økonomiske fordeler ved lettsykkel som ikke er trimma vs. en trimma moped. De går like fort, men på letten slipper du å få øresus etter du har kjørt. Du bruker halvparten så mye bensin, hvertall med 4-taktere.
Komforten er bedre, farten er høyere, akselerasjonen er mye bedre men best av alt, holder du bare fartsgrensene kan de ikke ta deg for noen ting. (hvis du ikke trimmer så klart)

Har en i klassen nå som kanskje er litt lavere enn deg EM, og han kjører både cross på bane og sm på veien. Jeg, som er 10-20cm høyere enn han, får ikke hælene nedi bakken på begge sider av mopeden hans.
Lettlappen bør du ta så sant du kan, det er mange økonomiske fordeler ved lettsykkel som ikke er trimma vs. en trimma moped. De går like fort, men på letten slipper du å få øresus etter du har kjørt. Du bruker halvparten så mye bensin, hvertall med 4-taktere.
Komforten er bedre, farten er høyere, akselerasjonen er mye bedre men best av alt, holder du bare fartsgrensene kan de ikke ta deg for noen ting. (hvis du ikke trimmer så klart)

RS50 Er Aprilia (italienskEM wrote:D er en 50 cc jeg også skal ha da.

RS2 er det Rieju som lager
De sykklene er like stor, og jeg eier førstnevnte, en i klassen som er pittelitt høyere enn deg.
Tingen er at sykkelen blir litt i største laget for han, og jeg tror RS2 vil bli det samme for deg.
- Skyt her -
-
- Posts: 5368
- Joined: 01 May 2005 18:01
- MC: BMW R1200GS Adventure
- Location: Ikke kjør fortere enn skytsengelen din flyr
Ja, og du holder trafikken, slipper å ligge å niholde gassen i bånn for å komme fram.

Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
-
- Posts: 1209
- Joined: 25 Apr 2005 23:24
- Location: Æ'ndal
Men hvor mye moped er det du kjører?
Rent teknisk kjører du en lett motorsykkel, noe som betyr at du bare har en raskere lett enn han.
Hva kjører han fyren forresten? Kan ikke være noe r-sykkel; da er det heller en sliten Eliminator eller noe tenker jeg.
RS125, Mito, Sachs, NSR, CBR...alle de skal ta din "moped" i toppfart og sannsynlighvis i aks.
Og ingen har raka ned på mopeder, vi sier bare at det er en rekke gode fordeler ved lett-mc. Opplæringen er bedre, noe som bør gjøre at du selv blir en bedre sjåfør, som igjen skal gi deg og andre en tryggere tur i trafikken. Er ikke den grunnen alene god nok for at man bør velge lettlappen?
Rent teknisk kjører du en lett motorsykkel, noe som betyr at du bare har en raskere lett enn han.
Hva kjører han fyren forresten? Kan ikke være noe r-sykkel; da er det heller en sliten Eliminator eller noe tenker jeg.
RS125, Mito, Sachs, NSR, CBR...alle de skal ta din "moped" i toppfart og sannsynlighvis i aks.
Og ingen har raka ned på mopeder, vi sier bare at det er en rekke gode fordeler ved lett-mc. Opplæringen er bedre, noe som bør gjøre at du selv blir en bedre sjåfør, som igjen skal gi deg og andre en tryggere tur i trafikken. Er ikke den grunnen alene god nok for at man bør velge lettlappen?

-
- Posts: 5368
- Joined: 01 May 2005 18:01
- MC: BMW R1200GS Adventure
- Location: Ikke kjør fortere enn skytsengelen din flyr
Kanskje det, vega har vel oversikt over hvem som er avløser hjemme hos NN og kan ordne med det praktiske 


Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum