Page 3 of 5
Posted: 22 Nov 2005 22:31
by Kriz
Men jeg ville anbefale deg å brke plata sko å kjøre i og kanskje da du skal opp på sykkelen burde du stå på en kasse av noe slag

Posted: 22 Nov 2005 22:33
by EM
Den der var JÆVLIG frekk

syns ikke d er pent å mobbe folk på høyden assa

Posted: 22 Nov 2005 22:38
by Kriz
Jeg hadde jo sånn der leende smilie, så ikka ta alt jeg sier helt seriøst a.. må da kunne spøke litt

Posted: 22 Nov 2005 22:48
by Ragnhild
Kriz, du kunne jo ha spandert en

istedet, hvis du absolutt måtte slenge med leppa.
Posted: 22 Nov 2005 22:51
by Kriz
herregud er da ikke noen smilie konge.. jeg syns hele mc forumet burde ha et stevne så vi kan møte hverandre å lære om hverandres personaliteter sånn at misforståelser ikke skjer

Posted: 22 Nov 2005 22:53
by Ragnhild
Støttes, vi kan ta MC-forum treff på Vega hos NN i sankthanshelga til sommeren

Posted: 22 Nov 2005 23:11
by EM
hadde jo vært kult da!
Posted: 22 Nov 2005 23:57
by Æ'ndalitten
Kom bare i tanker om disse platåskoa jeg....må da være umulig å bire med sånne
Har en i klassen nå som kanskje er litt lavere enn deg EM, og han kjører både cross på bane og sm på veien. Jeg, som er 10-20cm høyere enn han, får ikke hælene nedi bakken på begge sider av mopeden hans.
Lettlappen bør du ta så sant du kan, det er mange økonomiske fordeler ved lettsykkel som ikke er trimma vs. en trimma moped. De går like fort, men på letten slipper du å få øresus etter du har kjørt. Du bruker halvparten så mye bensin, hvertall med 4-taktere.
Komforten er bedre, farten er høyere, akselerasjonen er mye bedre men best av alt, holder du bare fartsgrensene kan de ikke ta deg for noen ting. (hvis du ikke trimmer så klart)

Posted: 22 Nov 2005 23:58
by Eike_Oak
EM wrote:D er en 50 cc jeg også skal ha da.
RS50 Er Aprilia (italiensk

)
RS2 er det Rieju som lager
De sykklene er like stor, og jeg eier førstnevnte, en i klassen som er pittelitt høyere enn deg.
Tingen er at sykkelen blir litt i største laget for han, og jeg tror RS2 vil bli det samme for deg.
Posted: 23 Nov 2005 00:00
by Ragnhild
Ja, og du holder trafikken, slipper å ligge å niholde gassen i bånn for å komme fram.
Posted: 23 Nov 2005 00:03
by Eike_Oak
Nå syntes jeg dere burde slutte å se ned på mopeder!
Jeg tar han i klassen som har lett-MC både når det kommer til aks og toppfart
Posted: 23 Nov 2005 00:17
by Æ'ndalitten
Men hvor mye moped er det du kjører?
Rent teknisk kjører du en lett motorsykkel, noe som betyr at du bare har en raskere lett enn han.
Hva kjører han fyren forresten? Kan ikke være noe r-sykkel; da er det heller en sliten Eliminator eller noe tenker jeg.
RS125, Mito, Sachs, NSR, CBR...alle de skal ta din "moped" i toppfart og sannsynlighvis i aks.
Og ingen har raka ned på mopeder, vi sier bare at det er en rekke gode fordeler ved lett-mc. Opplæringen er bedre, noe som bør gjøre at du selv blir en bedre sjåfør, som igjen skal gi deg og andre en tryggere tur i trafikken. Er ikke den grunnen alene god nok for at man bør velge lettlappen?

Posted: 23 Nov 2005 00:27
by Eike_Oak
"slipper problemer med å holde fartsgrensen" "slipper" å niholde på gassen" Nå var ikke kommentaren ment spesifikt mot deg da Æ'ndalitten
Han kjører Honda Rebel

Posted: 23 Nov 2005 14:22
by Winalot
Ragnhild wrote:Støttes, vi kan ta MC-forum treff på Vega hos NN i sankthanshelga til sommeren

eller kanskje vi skal ta det nå til helga, siden han er borte mener jeg

Lettere med tilgivelse enn tillatelse sier nå jeg
Jeg slipper faktisk alt teorien til bil når jeg har A1, så det er en kraftig fordel

Posted: 23 Nov 2005 14:26
by Ragnhild
Kanskje det, vega har vel oversikt over hvem som er avløser hjemme hos NN og kan ordne med det praktiske
