Dataspill generelt - Her kan det diskuteres alt innen spill

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

Gixxerman wrote:Litt sånn diskré under bordet nå TDK :smt016
Bare si meg hvilken mappe savefilen ligger i, og hva de heter forno så skal jeg sende den jeg... Noter nå at jeg har solgt bl.a SLR'en (som jeg ikke likte, var alt for lang osv), Corvetten og M3'en...
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Gixxerman

Post by Gixxerman »

C:\Documents and Settings\USERNAME\My Documents\NFS Most Wanted\TrackM3

Der ligger save fila til profilen din :) Send gjerne på mail. Adressen er i profilen min.
Takk på forhånd 8)
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

Gixxerman wrote:C:\Documents and Settings\USERNAME\My Documents\NFS Most Wanted\TrackM3

Der ligger save fila til profilen din :) Send gjerne på mail. Adressen er i profilen min.
Takk på forhånd 8)
Mail er sendt til deg :wink:
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Har ikke fått noe ennå :smt017 Ikke bruk msn adressen for det er ikke mailadressen min :P Også må du fjerne mailto:
User avatar
Olav'en
Posts: 1992
Joined: 06 Jun 2005 20:51
MC: Suzuki DR 125
Nermer seg 50 000 på tellern, 48 600 for øyeblikket.
*vi gasar tils det rasar*
Location: Adrenalin hovudstaden - Voss

Post by Olav'en »

TDK: Bruker du Alcohol 120% og Anti-Blaxx?
Lider samme skjebne som deg :(

Image
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

Fikk sånn delivery failure til deg gixxer, skal prøve igjen jeg...

Bruker daemontools og sd4hide jeg.... Tydeligvis en feil i spillfila eller no..
Men uansett så klarte jeg å runne spillet selv med den feilen, så det er ikke så markant for meg...
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

Gixxerman wrote:Har ikke fått noe ennå :smt017 Ikke bruk msn adressen for det er ikke mailadressen min :P Også må du fjerne mailto:
Jeg sendte til @online.no mailen din. Er det den jeg skal sende til?

Får fortsatt mail delivery failure, du har ikke en annen mail jeg kan prøve å sende til?
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Jeg sier: IKKE send til msn adressen og så sender du en gang til. Det står jo MSN og så står det E-post. Da er det naturlig å sende til e-post adressen :lol:
Her: christopher.magnussen@gmail.com

Bruker også daemontools og sd4hide selv, men jeg har faktisk kjøpt spillet i klingende mynt så jeg har ingen dårlig samvittighet :)
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

Gixxerman wrote:Jeg sier: IKKE send til msn adressen og så sender du en gang til. Det står jo MSN og så står det E-post. Da er det naturlig å sende til e-post adressen :lol:
Her: christopher.magnussen@gmail.com

Bruker også daemontools og sd4hide selv, men jeg har faktisk kjøpt spillet i klingende mynt så jeg har ingen dårlig samvittighet :)
når jeg trykker på profilen din så får jeg opp den online adressen din, og på email står det kun et email ikon i opera som jeg må opprette sånn konto for å bruke...

nå er mailen sent på nytt...
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Når du holder over ikonet så står adressen der, og det er bare å trykke så kommer det opp et Outlook vindu og så kopierer man bare adressen derfra, eller så høyreklikker du og kopierer adressen :wink:
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

Gixxerman wrote:Når du holder over ikonet så står adressen der, og det er bare å trykke så kommer det opp et Outlook vindu og så kopierer man bare adressen derfra, eller så høyreklikker du og kopierer adressen :wink:
Ah, glem det... Bare jeg som dreit meg ut... Tenkte ikke over at jeg kunne høyreklikke og trykke kopier adresse...

men når man trykker på den kommer det ikke et outlook vindu opp i opera!
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Gixxerman

Post by Gixxerman »

TDK wrote: men når man trykker på den kommer det ikke et outlook vindu opp i opera!
Ok, sjekket nå. Der kommer det opp et eget vindu for opera mail, og der er jo adressen :P Eller bruker du ikke mailfunksjonen i Opera :-k

EDIT: Din fil er annerledes enn den jeg har :? Se her:

Image
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

Gixxerman wrote:
TDK wrote: men når man trykker på den kommer det ikke et outlook vindu opp i opera!
Ok, sjekket nå. Der kommer det opp et eget vindu for opera mail, og der er jo adressen :P Eller bruker du ikke mailfunksjonen i Opera :-k

EDIT: Din fil er annerledes enn den jeg har :? Se her:

Image
Hmm, det er den filen som ligger i savefilemappe i my documents...
Funker den ikke?
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Funka nå. Måtte lage en mappe som het TDK. Har lasta ned litt andre savegames også nå så jeg har alt jeg trenger :lol:
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Btw, noen som spiller BF2 Special Forces da :D Fikk det samme dag som NFS Most Wanted. har spilt det en del nå idag og igår. Mye artig og nytt der ja, men jeg vet ikke helt hvor godt jeg liker nattmap'ene :? Blir så mye styr med nightvision osv. Har et eksempel: Jeg vandret rundt et sted hvor det var bekmørkt, så jeg brukte da nightvision. Så plutselig kaster en kar gass rett ved siden av meg. Da måtte jeg bytte til gassmaska(nei det heter jo vernemaske på militært :roll: ) og plutselig får jeg flashbang rett foran meg også. Fy faen jeg ble helt satt ut. Er det virkelig mulig å ha sååå uflaks :lol: Tok en real fingertango over tastaturet da ja, men det hjalp ikke stort gitt :oops:
Post Reply