Marte89 wrote:LordShaft wrote:Jeg vil alltid slå et slag for kriega veskene! De er universal og helt genial til sitt bruk på en slik sykkel! Beste bagasjeløsningen i mine øyner[emoji1303]
Ellers vil jeg også slå et slag for telting og camping generelt! Man kommer mye nærmere innpå likesinnede og andre motorsyklister når man bor i telt enn hytter! Har man et greit telt, men fortelt til å lage mat i, kan man ha det helt magisk på tur! De aller fleste campingplasser har gode dusj og toalett fasiliteter! For ikke snakke om behageligheten det er å kunne fricampe akkurat hvor det passer deg [emoji1303]
Å en annen ting som er helt nødvendig i Nord-Norge! Myggspray/myggnetting! Trust me
Kriega veskene dine(bilde lenger ned) ser jo veldig lettvindt ut, men får du plass til både telt, liggeunderlag, sovepose, ekstra par sko, noen klesplagg, håndduk, toalettsaker, og evt annet campingutstyr i de der??[emoji1][emoji848]
Tror du helt sikkert har rett ang telt/camping[emoji106] det eneste jeg er litt skeptisk på er fricamping alene som jente. Tror jeg ville følt meg ganske sårbar på en rasteplass langs veien[emoji15] er jo så mye rart som ferdes langs veiene..
Myggprodukt er notert[HEAVY CHECK MARK]️
Haha: LordShaft trenger ikke myggmiddel, han trenger ei hytte å gjemme seg i

Vi andre kan med fordel huske myggmelk før vi drar på tur

Føler man seg ikke trygg langs veien, telter man enten på campingplasser eller med turkompiser

Jeg tviler på at det er så stor reell fare for at noe hender, men det skal være kos å være på tur.
Desuten står jeg fortsatt for at mykvesker er noe hærk i det lange løp.
Såvidt jeg vet står det ikke Kriega på BMW'n til Lordshat heller, på tross av at han hadde fullt sett tidligere

Men at det antagelig er de beste mykveskene, det kan jeg tru på

Ved sidevesker kan man ha pakksekk og telt på tvers på pasasjerplassen