I forhold til mange andre,så.......Pollti wrote:Muligens du har rett i det,men Desmo er jo bare barnet han også

Nå syns jeg dere stryker guttungen vel mye etter hårene, han har jo ikke nådd aldersgrensen til Senior MC en gangbandit wrote:Løkhode! Vet du ikke at du snakker om hele forumets bestefar?Eike_Oak wrote:Jeg lukter scooter.... ?Jalmar wrote:Vi andre får vel nøye oss med å ta av setet for å komme til alt sammen.![]()
Jeg synes du bør be om unnskyldning!![]()
Desmo wrote:Ser ikke problemet,så lenge det er lagt til rette for å komme til under tanken. Prosedyren er; 1. Lås opp og ta vekk sete. 2. Løsne spenna som holder tanken fast ved tenningslåsen og vipp opp tanken. Det tok meg 3 ganger så lang tid å skrive det,som å gjøre det. Da kommer jeg til batteri,sikringsboks, luftfilter og tennpluggen på den bakre sylinderen. Det greier seg for meg, "indremedisinske inngrep" i f.eks. ventil-systemet er for "Trained personel only".Gixxerman wrote:Åh, du har det inni tanken du. Så smart![]()
Jalmar wrote:Vi andre får vel nøye oss med å ta av setet for å komme til alt sammen.![]()
For å bringe det på det rene, jeg skrev OM Jalmar TIL Eike_oakJalmar wrote:Det er ikke meg han skriver til, men Desmo. Ser du ikke at han henviser til S4R senere der da?
Det blir glatt oversett etter regelen: Everything you say and do will be misqouted and used against you without warning.bandit wrote:For å bringe det på det rene, jeg skrev OM Jalmar TIL Eike_oakJalmar wrote:Det er ikke meg han skriver til, men Desmo. Ser du ikke at han henviser til S4R senere der da?![]()
Komplimentet om S4R'en gikk selvfølgelig til Desmo