Grattis!
Jeg kjørte to sesonger på en slik. Kanskje den mest komplette sykkelen jeg noen sinne har kjørt! Til den prisen får du i allefall ikke mer sykkel for pengene.
hehe ja det lurer jeg også på! hvordan i h har du fått så lav forsikring?? hehe
Hvem har du gått ned på kne for no? har du tatt den i munnen?? din gris
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Så linken du hadde ute på bike.no fra annonsen til sykkelen:)
Dra meg tvers gjennom kornåkeren for en feit sykkel du har fått deg. Er nesten litt missunelig hehe.
Bruk den mer enn forrige eier. en slik doning fortjener å bli brukt!
Mvh
-Shaft-
Jada jada, såklart jeg bruker den. Nå har den gått 9500 Var ute med Doofy fra forumet her, igår, og vi kjørte i svingemekka aka Telemark. Så rundet vi av dagen med en aldri så liten fyllekule. Hatt en helt rå helg
Jeg går bare å tripper etter å få Akrapovic potta mi hehe blir dansende galen hvis den ikke kommer i morra..... vil helst hatt den for 2 dager siden.
(hater å vente)