I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Følg opp den samtalen med bedriftshelsetjenesten Arbeidsgiver er forpliktet til å legge til rette evt. tilby deg annet arbeid. Og det er utrolig hva som kan dukke opp når man begynner å tenke alternativer.
Satte på TrottleRocker i høst, og det var god avlastning for h. hånd/håndledd Særlig på langkjøring, da fungerer den som reneste cruise-kontrollen. Blir ikke sittende og niholde på gassen sånn som før.
Og gjennomsnittshastigheta økte
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
jeg går med en type støttehanske på begge hendene.. men bestilt en ny type hanske som skal støtte mere ved aktivitet nå... den koster litt men.. the price to pay den må faktsik bestilles på resept!! haha...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
jeanettesme wrote:Hvordan går det med betennelsen for din del? Her var det på'n med støttebandasjen igjen i kveld; hånda verket etter eksamenen i dag..
Kan du ikke søke om tilrettelagt eksamen, slik at du kan bruke PC? Men det er kanskje for sent for i år? På Dragvoll er det 15. oktober som er søknadsfristen for tilrettelagt eksamen.
Fastlegen min skrev under på søknad om det iallfall, så jeg får bruke PC nå på en 6-timers eksamen i Personalpsykologi. Uten det hadde det blitt en så som så besvarelse. Jeg slet mye på den to-timers prøven i medisinhåndtering iallfall, med penn og papir.
RH. Får du støttehansken på blå resept? eller må du betale hele selv?
Er litt forskjell om det er yrkessakde eller ikke på det der mener jeg å huske.
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
RH racing wrote:men ja... jeg har veldig vondt om dagen.. kommer mye av kulda og at jeg har vært veldig aktiv og mye jobbing..
Isj, ikke bra Har vært litt sliten de siste ukene jeg, uten å gjøre noe med det, men etter råd fra ei venninne så fant jeg frem støtta igjen i dag for å kunne forebygge litt. Orker ikke å ha det på samme måten som tidligere i år; det var ikke spesielt godt..
jeanettesme wrote:Hvordan går det med betennelsen for din del? Her var det på'n med støttebandasjen igjen i kveld; hånda verket etter eksamenen i dag..
Kan du ikke søke om tilrettelagt eksamen, slik at du kan bruke PC? Men det er kanskje for sent for i år? På Dragvoll er det 15. oktober som er søknadsfristen for tilrettelagt eksamen.
Fastlegen min skrev under på søknad om det iallfall, så jeg får bruke PC nå på en 6-timers eksamen i Personalpsykologi. Uten det hadde det blitt en så som så besvarelse. Jeg slet mye på den to-timers prøven i medisinhåndtering iallfall, med penn og papir.
RH. Får du støttehansken på blå resept? eller må du betale hele selv?
Er litt forskjell om det er yrkessakde eller ikke på det der mener jeg å huske.
Er nok for seint nå i år ja; uansett så går det sikkert fint. Er heldigvis ikke stilskriving, men regning, så det er ikke SÅ ille Men selvfølgelig, nå som jeg først har fått senebetennelse (fikk det i mars første gangen), så er den jo latent. Så jeg har det i bakhodet til kommende eksamener.
vil anbefalle deg å dra til legen med det så fort som mulig.. jo raskere du får det ut, jo større er kjangsen for at det blir bra.. ps: bra blir det aldri.. men mye bedre kan det bli
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Ja, har tenkt litt på å muligens stikke innom legen.. Men er det evt. no betennelsesdempende e.l. man får da? Sist gang var jeg ikke hos legen, brukte støtta en uke og det gikk "over". Men ble veldig fort sliten de neste 2 månedene ca.