Desmo-Dude wrote:Da ble det 17 mil i dag også i perfekt vårvær Ble en tur til Fredrikstad,og der ble det en kaffekopp på bryggekanten.Så var det videre til Skjeberg,innom Sarpsborg og så hjem igjen.
Kjørte du gjennom askim i dag? Var en tur innom en jet-stasjon der og så en duc buldre forbi
Var ikke i Askim i dag,så da var det nok en annen heldiggris du så
etter 105 dager uten sykkel, så var jeg og på min første tur på lørdag
gaad så deilig det var! selv om sykkelen fjusket å hostet å harket bortover..
men bare tanken på at jeg kom meg fremmover uten å må bruke mye energi var deilig ^^
Aprilia RS50 Kundo Edition Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?
MMM da var årets første tur unnagjort. Deilige 25 mil fra Moss til Grebbestad i Sverige. Masse sykler i Grebbestad og nydelig vær, kan man få en bedre start på senongen?
Blei stoppa i går eg og, 70 i 50 sona... Tusseladden som stoppa meg spurte om det var jevlig å køyre i den farten på piggdekk og bar asfalt, ba meg fikse baklyset og vinka meg videre
Sesongens første tur ble ikke lang. Men den var deilig likevel. Den gikk fra Motorport Oslo i Persveien via ring 3 hjem til Tåsen-området i rushtrafikk. Siden jeg ikke har kjørt 2-hjuling på 20 år var det en nytelse å kjøre til og med den veien. Regner med at det blir mer kjøring senere. Men tar det med ro intil videre siden sykkelen er ny og jeg er rusten. Får se å komme meg på rustløserkurs etter påske.
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino