Hva er det DUMMESTE du har hørt?
- Ulvinnen
- MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell
2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km - Location: Akershus
Jeg tror jeg vet hva en guttegjeng jeg var på dykketur med, trodde var det dummeste de hadde hørt. Here it goes:
Dykkeklubben var som sagt på tur, og det var en av de første turene jeg var med på. Alle stod klar i fullt dykkeutsyr for å dra ut til dykkemålet med klubbens båt, men så ville ikke motoren starte. Guttene som var med flokket seg rundt motoren med verktøy, mens jeg og et par jenter trakk oss litt unna (etter typisk kjønnsrollemønster). Omsider fant guttene ut hva som var problemet, men de manglet det som skulle til for å løse det. Nærmest på trass og litt oppgitt, så ropte en av dem over til oss jentene: "Det er vel ikke noen av dere som har en sukkerbit, vel?"
Dermed ropte jeg tilbake at joda, jeg hadde en i håndveska mi. De fleste av guttene begynte å le dumt, og han som hadde spurt, sa litt forsiktig: "Vi mener ikke en sånn spiselig sukkerbit, altså".
"Neida, jeg skjønte det" svarte jeg, og ilte av gårde. De var bare litt lange i maska da jeg kom løpende med håndveska og fisket opp sukkerbiten. Motoren ble fikset, og dykketuren berget.
Mannen min var en av de i guttegjengen, men dette var før vi var blitt sammen. Etter det bruker han å ta dette mottoet: "Det er det utroligste som kan få plass i en dameveske". Og det har han jo rett i.
Dykkeklubben var som sagt på tur, og det var en av de første turene jeg var med på. Alle stod klar i fullt dykkeutsyr for å dra ut til dykkemålet med klubbens båt, men så ville ikke motoren starte. Guttene som var med flokket seg rundt motoren med verktøy, mens jeg og et par jenter trakk oss litt unna (etter typisk kjønnsrollemønster). Omsider fant guttene ut hva som var problemet, men de manglet det som skulle til for å løse det. Nærmest på trass og litt oppgitt, så ropte en av dem over til oss jentene: "Det er vel ikke noen av dere som har en sukkerbit, vel?"
Dermed ropte jeg tilbake at joda, jeg hadde en i håndveska mi. De fleste av guttene begynte å le dumt, og han som hadde spurt, sa litt forsiktig: "Vi mener ikke en sånn spiselig sukkerbit, altså".
"Neida, jeg skjønte det" svarte jeg, og ilte av gårde. De var bare litt lange i maska da jeg kom løpende med håndveska og fisket opp sukkerbiten. Motoren ble fikset, og dykketuren berget.
Mannen min var en av de i guttegjengen, men dette var før vi var blitt sammen. Etter det bruker han å ta dette mottoet: "Det er det utroligste som kan få plass i en dameveske". Og det har han jo rett i.
- Alas
- MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.
Jeg bare MÅ spørre, hvorfor hadde du en sukkerbit i håndvesken? Sånn i tilfelle?
Men men. Den med han karen som ble sendt på kondomeriet minnet meg på en annen historie jeg ble fortalt av en kompis som jobber som tømrer.
Byggmesteren hadde brukt sin kone flittig til å gå tulleærend, type sleggefett, plankestrekker osv. En dag så trengte de noe forhudningspapp, som visstnok er papp en legger i vegger ellerno. Og byggmesteren spurte kona om hun ikke kunne gå og kjøpe nevnte type papp. Men da kom svaret, "NEI, det fikk da være måte på, hun skulle ikke bli lurt en gang til, han fikk se og kjøpe forhudspappen sin selv!"
Så det var en slukøret byggmester som pent måtte gå på byggsjappen selv.....
Mvh
Men men. Den med han karen som ble sendt på kondomeriet minnet meg på en annen historie jeg ble fortalt av en kompis som jobber som tømrer.
Byggmesteren hadde brukt sin kone flittig til å gå tulleærend, type sleggefett, plankestrekker osv. En dag så trengte de noe forhudningspapp, som visstnok er papp en legger i vegger ellerno. Og byggmesteren spurte kona om hun ikke kunne gå og kjøpe nevnte type papp. Men da kom svaret, "NEI, det fikk da være måte på, hun skulle ikke bli lurt en gang til, han fikk se og kjøpe forhudspappen sin selv!"
Så det var en slukøret byggmester som pent måtte gå på byggsjappen selv.....
Mvh
- Ulvinnen
Sukkerbit bruker ikke å være fast inventar i håndveska, det var veldig tilfeldig og kjempeflaks. (Men det røpet jeg selvsagt aldri overfor gutta i dykkeklubben.) Noen dager tidligere hadde en venn hjulpet meg med å montere en ny lampe i taket. Det var da behov for en sukkerbit. Han hadde med seg to, og den han ikke brukte fikk jeg. Jeg puttet den i veska for å ha den tilgjengelig.Alas wrote:Jeg bare MÅ spørre, hvorfor hadde du en sukkerbit i håndvesken? Sånn i tilfelle?
Hmm, så det kan være noe brukbart i den veska som jeg kaller "det sorte hullet" altså .
Mitt bidrag. Vi satt sent på høsten på vårt vanlige samlingsted, for maaange år siden. En av jentene i gjengen hadde akkurat fått lappen, og kom blid og fornøyd inn etter å ha fylt luft i dekka etter at faren hadde lagt om til vinterdekk. Stolt over å ha klart det selv gitt, helt til en av gutta alvorlig spurte om hun var sikker på at det var vinterluft hun hadde fylt på. Nææh, det var hun ikke sikker på...var det forskjell asså? Joa, du burde finne ut av det sa karen. Hun skar ut, og inn på bensinstasjonen og spurte om det var vinterluft hun hadde fylt i dekka. Nei, sa han bak disken, det er høstluft, før han begynte å le. Hun skjønte det da gitt
Dette er faktisk selvopplevd
Mitt bidrag. Vi satt sent på høsten på vårt vanlige samlingsted, for maaange år siden. En av jentene i gjengen hadde akkurat fått lappen, og kom blid og fornøyd inn etter å ha fylt luft i dekka etter at faren hadde lagt om til vinterdekk. Stolt over å ha klart det selv gitt, helt til en av gutta alvorlig spurte om hun var sikker på at det var vinterluft hun hadde fylt på. Nææh, det var hun ikke sikker på...var det forskjell asså? Joa, du burde finne ut av det sa karen. Hun skar ut, og inn på bensinstasjonen og spurte om det var vinterluft hun hadde fylt i dekka. Nei, sa han bak disken, det er høstluft, før han begynte å le. Hun skjønte det da gitt

Dette er faktisk selvopplevd

Vel en av de dummeste tingene jeg har hørt var da jeg var på skolen og d var time så spurte ei om vilken dato 17 mai var.... lo mei skakk æ azz
, skulle egentli spørre om hvilken dag 17 mai var 

Teori bestått
34 rett av 40^^
Honda CBR 125R
mod: 2007
http://www.passion-4.net/motorbikeaccessories/ Alt mulig sie om mc ting!
http://www.bike-parts.fr/microfiches-index.html nyttig sie der du sjer ka motor dele du har i sykkeln din =D

Honda CBR 125R
mod: 2007
http://www.passion-4.net/motorbikeaccessories/ Alt mulig sie om mc ting!
http://www.bike-parts.fr/microfiches-index.html nyttig sie der du sjer ka motor dele du har i sykkeln din =D
- Ulvinnen
Det minner meg om en episode jeg opplevde som barn. Da sa broren min (han var 10 år): "Mamma, vet du at i år kommer 17.mai på fredag den 13.?" Og moren vår gikk på og la ut om at hun håpte endelig det ikke ville bli en ulykkesdag. Gjett om vi barna frydet oss!-Honda- wrote:Vel en av de dummeste tingene jeg har hørt var da jeg var på skolen og d var time så spurte ei om vilken dato 17 mai var.... lo mei skakk æ azz, skulle egentli spørre om hvilken dag 17 mai var
Av alle dumme spm så er det bare ett som er skikkelig så på trynet dumt at det er nesten til å få spader av.
kort, men JÆVLIG dumt.
"Gjorde det vondt??"
kort, men JÆVLIG dumt.
"Gjorde det vondt??"
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
- Speedy Gonzales
- MC: Z1000 08
vel, av og til ser de ut som om de har det både godt og vondt på en gang, og da er det ikke alltid like lett og si...LordShaft wrote:Av alle dumme spm så er det bare ett som er skikkelig så på trynet dumt at det er nesten til å få spader av.
kort, men JÆVLIG dumt.
"Gjorde det vondt??"
men det har da vel ingen ting med MC å gjøre

'04 SV650
Nei jeg svarer bare på topic jeg. Hva er det dummeste du har hørt! jo nettopp Gjorde det vondt.!!
Slår du deg noe jævlig og er tydlig preget av smertene kommer det alltid en løk bort å lurer på om det gjorde vondt!

Slår du deg noe jævlig og er tydlig preget av smertene kommer det alltid en løk bort å lurer på om det gjorde vondt!

I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
- Olav'en
- MC: Suzuki DR 125
Nermer seg 50 000 på tellern, 48 600 for øyeblikket.
*vi gasar tils det rasar* - Location: Adrenalin hovudstaden - Voss
LordShaft wrote:Nei jeg svarer bare på topic jeg. Hva er det dummeste du har hørt! jo nettopp Gjorde det vondt.!!
Enda verre er det om ein person har vert i ei ulykke, og noken spør korleis det gjekk med sykkel / bil!
- Speedy Gonzales
- MC: Z1000 08
Hvorfor er det så gale da?Olav'en wrote:LordShaft wrote:Nei jeg svarer bare på topic jeg. Hva er det dummeste du har hørt! jo nettopp Gjorde det vondt.!!
Enda verre er det om ein person har vert i ei ulykke, og noken spør korleis det gjekk med sykkel / bil!
Hvis en eg kjenner kommer ut for en ulykke så er eg jo intrisert i hovrdan det gikk med kjøretøyet?
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod