Politiet blinket med langlysa?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Dominator
MC: -93 Kawasaki ZZR1100 D1

Post by Dominator »

Endre wrote:
vegsir wrote:
Dominator wrote:Politiet burde bruke energien på å ta de som IKKE blinker med blinklyset i stedet... på den annen side nekter jeg å tro at det er noen prioritert oppgave for politiet å ta de som blinker med bremselysene. Da jeg var ung og leste til teoriprøven het dette pumpebremsing... eller fattigmanns ABS 8)
kjørte bak en politibil gjennom 3 rundkjøringer. og de brukte ikke blinlys i noen av dem. så tror ikke de er veldig mye bedre enn oss
Opplevde det samme når jeg hadde kjøretime med bil. Kjørerlæreren min ringte sporenstreks til politikammeret for å informere om at blinklysene til bil ***** ikke funket :lol:
Dritbra 8) Har selv sett to politibiler kjøre etter hverandre gjennom en rundkjøring uten antydning til blinking... :roll:
Endre
MC: Aprilia RSV Tuono 1000
2003 mod

Post by Endre »

Og de skal liksom gi oss smekk på labben for å ikke blinke osv. :roll: Blir kvalm av tanken :!: :!: :!:
Aprilia RSV Tuono 1000 2004 mod

X: Suzuki SV 650S 2003 mod
X: Honda NSR 2000 mod
Romy
MC: Suzuki SV650s 1999. Rød som bare det!

Post by Romy »

Men de er jo så koselige da! ;)
Har jo snakka med politifolk både på døra og ute i trafikken, så ålreite folk atte :roll: (innimellom i allefall)
Min største synd hittil i livet var min Scooter som kom da jeg ble 16, en Peugot Vivacity, 05 modell! :(
Tilgi meg!
Loffen
MC: Kawasaki ZX6R 99/00

Post by Loffen »

Med RS så er det jo bare ene lampa som lyser med nærlysa. Kanskje de trodde det skulle være to, og at den ene hadde gått :lol:
Endre
MC: Aprilia RSV Tuono 1000
2003 mod

Post by Endre »

Romy wrote:Men de er jo så koselige da! ;)
Har jo snakka med politifolk både på døra og ute i trafikken, så ålreite folk atte :roll: (innimellom i allefall)
Nå skal ikke du skryte på deg å hatt purken på døra :lol:
Aprilia RSV Tuono 1000 2004 mod

X: Suzuki SV 650S 2003 mod
X: Honda NSR 2000 mod
Pollti

Post by Pollti »

Antar du at de ønsker å snakke med deg så er det vel bare å stoppe i veikanten og vente å se om de kommer etter da vel ? Jeg skjønner ikke problemet jeg.
Lasseleeten
MC: Husaberg FS 650
m/ Leo-V X3

Post by Lasseleeten »

Ja, men jeg hadde jo ikke gjort noe galt. Så jeg bare kjørte videre. Sjekka speila også og de kom jo ikke etter meg =p
Mantis
MC: Aprilia RS250 (I wish!)

Post by Mantis »

rc-marcus wrote:Med RS så er det jo bare ene lampa som lyser med nærlysa. Kanskje de trodde det skulle være to, og at den ene hadde gått :lol:
Slik er det vel på VELDIG mange sykkler?
Image
- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
Post Reply