Plassering av skilt
Re: Plassering av skilt
Klarte å få meg en fin bot idag jeg for at skiltet var for vanskelig å lese... Politiemannen sa han ikke så det før han var en 3-4 meter bak sykkeln, og da så han bare bokstavene...Litt kjedelig: men hadde egentlig flaks siden han ikke hadde måling på fart på meg..For den hadde nok blitt litt høyere..
Men tilbake til det tråden handler om, så spurte jeg han litt om dette med skilt og plassering.. Han sa at mange kunne plassere det litt under hekken, men man måtte kunne se hele skiltet lett, og være lesbart. Å bare skilt som kom fra biltilsynet var godkjent.. Alle skilt som var kappet, mindre osv ble bot med en gang..

Men tilbake til det tråden handler om, så spurte jeg han litt om dette med skilt og plassering.. Han sa at mange kunne plassere det litt under hekken, men man måtte kunne se hele skiltet lett, og være lesbart. Å bare skilt som kom fra biltilsynet var godkjent.. Alle skilt som var kappet, mindre osv ble bot med en gang..
Er det ikke mulig å få en sånn klistrelappe du bare kan ta over flagget og sånn da?
Går ihvertfall an for bil
Går ihvertfall an for bil
kan bestille det nye skiltet uten flagget.
altså med ny font men uten flagg:)
altså med ny font men uten flagg:)
- Mantis
- MC: Aprilia RS250 (I wish!)
- It’s my birthday
Tenkte jeg ikke skulle lage en ny topic for dette her, men hadde dette vært lovlig?

Blir litt vanskelig på min

Har så lyst å bare gjøre noe med den stygge plastikk klumpen der bake. Men så har jo jeg genrørene til potta liggende opp langs hacken, ville det vært lov å skjere en liten U helt oppe på skiltet? Sånn at røret ikke tar borti mener jeg.

Blir litt vanskelig på min

Har så lyst å bare gjøre noe med den stygge plastikk klumpen der bake. Men så har jo jeg genrørene til potta liggende opp langs hacken, ville det vært lov å skjere en liten U helt oppe på skiltet? Sånn at røret ikke tar borti mener jeg.

- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
-
- MC: Husqvarna SM 00 m/ 06 WRE motor. 30-40 hk ;D
Forrige eieren til min sykkel gjorde det samme..
Ser jo bra ut, men tviler sterkt på at det er lov!
Ser jo bra ut, men tviler sterkt på at det er lov!