Noen her som strøk på oppkjøringa og hvorfor?
Ja planen var å få til noe på tyrigrava en dag! Å alle fra forumet er velkommen til å få seg ett stykke. Så lenge NoName får ett hehe.Ulvinnen wrote:Da må du bare opplyse om tid og sted for begivenheten. (Sted er vel gjerne Tyrigrava?)LordShaft wrote:
Jeg har sagt at jeg skal bake kake, men pga problemer med å få den dit ned, kan det hende jeg må få noen andre til å bake den. Men Kake blir det
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
YouTube
MyRoute-app
Tja det skal gå an.gt-r wrote:skrekk i massevisdemons wrote:Har 7 førerkort selv (hvis jeg tar med alt) og det eneste jeg strøk på var første oppkjøringen med sykkel. Strøk på fartstilpassning forbi kanteklippere som sto halvveis oppi grøfta.
En på jobben strøk første gangen på motorsykkellappen fordi han kjørte over de hvite stripene på en fotgjengerovergang.. Skrekkhistorie nok?stripene på en fotgjengerovergang....mulig og stryke på det? skikkelig uflaks!
Enten så fossregner det da du kjører på dem, eller så vet sensoren at du såver med kona hans...

(tomrom..)
Sitter her og leser noen skrekkhistoreier om kumlokk og fotgjener-overgangene. Kjenner liksom at uroen kommer litt tilbake, nå som jeg endelig hadde roet meg litt.
Jeg skal ha førerprøven i morgen tidlig, og må si jeg begynner å bli litt spent. Ihvertfall med tanke på at det stort sett regner annenhver dag her på sør-vest landet... Men det må jo gå bra, tenker jeg
Sykkelen står klar i garasjen, og jeg blir nokså sur hvis jeg skulle være så uheldig å stryke
Jeg skal ha førerprøven i morgen tidlig, og må si jeg begynner å bli litt spent. Ihvertfall med tanke på at det stort sett regner annenhver dag her på sør-vest landet... Men det må jo gå bra, tenker jeg

Sykkelen står klar i garasjen, og jeg blir nokså sur hvis jeg skulle være så uheldig å stryke

Tidligere kjent som FZ6Fazer...
Fikset det du! Igjen, gratulerer!FZ6Fazer wrote:Sitter her og leser noen skrekkhistoreier om kumlokk og fotgjener-overgangene. Kjenner liksom at uroen kommer litt tilbake, nå som jeg endelig hadde roet meg litt.
Jeg skal ha førerprøven i morgen tidlig, og må si jeg begynner å bli litt spent. Ihvertfall med tanke på at det stort sett regner annenhver dag her på sør-vest landet... Men det må jo gå bra, tenker jeg![]()

Gratulerer! Da var det meg og deg som hadde oppkjøring på samme tidspunkt (9:40), begge klarte det. Så kjørte Vevea etter oss, klarte det pigede han også
Så nå er vi 3 blodferske MC-førere her inne på forumet!
Traff deg forresten rett før Karmsundsbrua da jeg kjørte hjem i dag, sikkert herlig med første turen uten kjørelærer bakpå
Nok en gang, gratulerer til oss alle tre! 

Traff deg forresten rett før Karmsundsbrua da jeg kjørte hjem i dag, sikkert herlig med første turen uten kjørelærer bakpå

YES !!
TAKK FV ! Ja det var herlig å kjøre alene, men veldig uvant kan du si. Etter oppkjøringa bar det rett opp til biltilsynet, så rett hjem for å hente sykkelen. En herlig følelse.
Jeg kommer til å smile en gos stund
Og takk til deg og Tore, enda en karmøy-bu.
FV, du må gratulere kompisen din også.
Vi sees nok på veien snart

Jeg kommer til å smile en gos stund

Og takk til deg og Tore, enda en karmøy-bu.
FV, du må gratulere kompisen din også.
Vi sees nok på veien snart

Tidligere kjent som FZ6Fazer...
- Speedy Gonzales
- MC: Z1000 08
Jada, jeg kommer hjem fra arbeid den 29 mai, la oss si den 30, så kjører vi til knapphus å tar oss en pølse. Kanskje en soft-is også, om du er snill guttTore^NSR wrote:Regner med at jeg får sitte på med dere nå siden jeg ikke har sykkel lenger?![]()

Skal ikke se bort ifra at du treffer meg på veien i sommer nei, vi sees sikkert