Btw, lå i ca 130 i dag og da var rpm'n på ca. 10500, men jeg fikk jo litt hjelp av en nedoverbakke da

Ja, når det er TØRT og GODT VEIGREP...ErlingSG wrote:Morsomste er å gi på i svingene
Har prøvdHonda_NSR wrote:Skoen har jeg skrapa mange ganger.. Bare prøv å kjøre fort i rundkjøring
Om du syns det er langt så er det greit for meg.Honda_NSR wrote:Skoen har jeg skrapa mange ganger.. Bare prøv å kjøre fort i rundkjøring
Og til deg bonnis..: Du skal legge deg langt ned før du skraper med NSR.. Trenger ikke ta det rolig i svingene der nei
Eg vill påstå det er litt vanskelig å skrape fotkvilere på min, men eg har klart det.Bonnis wrote:Er null stress å skrape med fothvilerne på tursykler som NSR og CBR, da. Prøv med en Mito eller RS, da skal dere få det vanskelig.
CBR er ikke tursykkel da. den går under supersport.Bonnis wrote:Er null stress å skrape med fothvilerne på tursykler som NSR og CBR, da. Prøv med en Mito eller RS, da skal dere få det vanskelig.
En kamerat kjører roadracing på Rudskogen. Ikke nok med at NSR`ene går veldig dårlig på slettene, men de må også ta det roligere i svingene fordi det gnistrer så. Dere kan jo selv gjetta hvor gnisteret kommer fra.