Takker takker
Oppkjøringa gikk lettere enn jeg trodde. Sensoren var ei kjempe hyggelig dame. Vi satt og snakket om løst og fast mens vi kjørte
Grua meg litt til kjøregården, liker ikke starten på kjeglekjøringa. Man skal svinge 90 grader i krabbefart rett etter man har satt seg på sykkelen. Slet litt med å sove i natt pga den øvelsen

Men det gikk over all forventning
Kjørte, tja, ca 20 min på veien tenker jeg. Liten runde rundt i Lier. Eneste hun kommenterte når vi kom tilbake var at jeg fikk en litt brå stopp på vei inn i en rundkjøring. Men hun sa også at han jeg måtte stoppe for kjørte alt for fort, derfor ble oppbremsingen min litt hard. Men jeg stoppet, og det var bra sa hun
Hun var heller ikke forberedt på at den bilen kom så fort som den gjorde (hun hadde hendene sine i fanget sitt) så hun lente seg på meg når jeg bremsa.
Deilig å få det overstått med tanke på usikkerheten rundt oppkjøringa de siste dagene...
http://www.mc-forumet.no/viewtopic.php?f=1&t=7113
Men kjøreskolen ordnet opp sent tirsdag kveld.
Så nå mangler vi bare kjørejakke til kona... Jeg har hvit og sort Suomy jakke og vi kunne tenkt oss at hun også hadde hvit og sort jakke. Noen som har noen forslag?
Jeg har brukt mye penger på piker, vin og sang. Resten har jeg sløst bort...