Ferie

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
EvenDeven

Re: Ferie

Post by EvenDeven »

Stikker til Tyrkia på onsdag, nærmere bestemt Side. \:D/

Hotellet vi skal til http://ving.no/hotel/hotelMaster.aspx?H ... tegoryId=1

Gleder meg :)
Mantis
MC: Aprilia RS250 (I wish!)

Post by Mantis »

Side? Aldri hørt om. Tro meg, Alanya er villeste :D Muligens Antalya også. Lander flyet i Antalya? I tilfelle så kan det ikke være sååå langt til Alanya om dere kjører vestover.
Image
- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
EvenDeven

Post by EvenDeven »

Flyet lander i Antalya ja ;) ... Har vært i Alanya to ganger ;) ..

Kosta bare 100 spenn med Taxi.. 4 personer ... Mange mil :D

Søkke så billig det er :D ..

Sitti på sånn Dolmus før da? \:D/
Winalot

Post by Winalot »

Image
EvenDeven

Post by EvenDeven »

Broder'n, dama og noen venner av dem var på Sunny Beach i Bulgaria for bare et par dager siden.. Merkelig så mange som drar dit for tiden..

Å drikke meg fra sans og samling i sånne land.. Nei, det tørr jeg ikke.. Alle får jo kjøpt alkohol der, og det selges jo sprit av alle slag i matvarebutikkene .. :roll:

Farlige saker..
Mantis
MC: Aprilia RS250 (I wish!)

Post by Mantis »

Ja tro meg. Når alle utestedene SKAL ha deg inn (ja da mener jeg skal! I alle fall i Tyrkia, steike travelt), musikken jomer over byen i takt med neon lysene, du kan gå 50 meter til superen og kjøpe hva du vil av drikkevarer og alt koster under 100NOK kr er det jaggu ikke lett.

Har opplevd dette selv. I Alanya i fjord, drakk og koste oss i lag med en jente gjeng på minst 10 stk fra Haugesund i 17-18-års alderen. BAMM sa det i det lille hodet til Mantis, sovnet i peanøtt skolen på Robin Hood bar. Men kom meg litt ut på kveldinga. Var rimlig dritings for å si det på godt sunnmørsk.

Så pass på, der er firstelser på hvert et gatehjørne. Skal dere ut å drikke så drikk med måte og trapp opp med varer. Pils til å begynne med og kjenn etter, om du er fin kan du prøve der forsiktig på sterkere saker. Det går fort når en SITTER der, men når man røyser seg kan man fort gå rett i bakken selv om man kjenner seg sånn passe i det man sitter der.

God tur og god fyll ønskes fra meg :D
Image
- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
FV

Post by FV »

EvenDeven wrote:Stikker til Tyrkia på onsdag, nærmere bestemt Side. \:D/

Jeg var i Side for 4-5 år siden, var en koslig plass, men litt lite når vi var der. Men det var maaaange store hoteller som var under bygging, så det er nok en god del større enn det var når vi var der. God tur da :)
Hawken
MC: Ducati SS 750

Post by Hawken »

Winalot wrote:Pub Crawl er helt vilt hvis du er ute etter slikt ;-)
Winalot wrote:http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=151181
"Han var på en såkalt pubcrawl, en runde fra bar til bar"
Pass på iallefall...
Hehe :lol:
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
Winalot

Post by Winalot »

Bra det var noe som så sammenhengen.... :lol:
Image
Hawken
MC: Ducati SS 750

Post by Hawken »

Dagens :lol:
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
EvenDeven

Post by EvenDeven »

FV wrote:
EvenDeven wrote:Stikker til Tyrkia på onsdag, nærmere bestemt Side. \:D/

Jeg var i Side for 4-5 år siden, var en koslig plass, men litt lite når vi var der. Men det var maaaange store hoteller som var under bygging, så det er nok en god del større enn det var når vi var der. God tur da :)

Hehe, jo takk ;) .. Var i Side både i fjor og året før, det har blitt mye større enn det en gang var. Det skal være sikkert og visst :D ..
EvenDeven

Post by EvenDeven »

Mantis wrote:Ja tro meg. Når alle utestedene SKAL ha deg inn (ja da mener jeg skal! I alle fall i Tyrkia, steike travelt), musikken jomer over byen i takt med neon lysene, du kan gå 50 meter til superen og kjøpe hva du vil av drikkevarer og alt koster under 100NOK kr er det jaggu ikke lett.

Har opplevd dette selv. I Alanya i fjord, drakk og koste oss i lag med en jente gjeng på minst 10 stk fra Haugesund i 17-18-års alderen. BAMM sa det i det lille hodet til Mantis, sovnet i peanøtt skolen på Robin Hood bar. Men kom meg litt ut på kveldinga. Var rimlig dritings for å si det på godt sunnmørsk.

Så pass på, der er firstelser på hvert et gatehjørne. Skal dere ut å drikke så drikk med måte og trapp opp med varer. Pils til å begynne med og kjenn etter, om du er fin kan du prøve der forsiktig på sterkere saker. Det går fort når en SITTER der, men når man røyser seg kan man fort gå rett i bakken selv om man kjenner seg sånn passe i det man sitter der.

God tur og god fyll ønskes fra meg :D

Sant Mathias.. I Side prater alle litt gebrokkent norsk/svensk/dansk, så det er ikke så lurt å banne til dem heller :lol: .. I fjor når vi var der, skulle ut for å spise på restaurant.
Da vi hadde gått et par minutter så fant vi en stor restaurant med masse folk. Vi hadde spist der året før også så vi fant ut at vi skulle prøve restauranten rett over gata istedenfor.

Han innkaster'n banna og skreik, brukte kjeft og håiet med hendene for å få oss bort. Etter vi hadde vært på den andre sida av gata fant vi ut at vi heller skulle gå tilbake til den andre restauranten for å se hvordan han karen reagerte hvis vi skulle spise på restauranten der han jobbet. OG DA ble han så superglad igjen og skulle gi oss gratis drinker og diverse andre saker.

Jaja, det går an å være desperat :P ..
supermons
Administrator
MC: Suzuki GSX750

Post by supermons »

FERIEEEEEEEEEEE \:D/

Også så fint vær da :)
Olav'en
MC: Suzuki DR 125
Nermer seg 50 000 på tellern, 48 600 for øyeblikket.
*vi gasar tils det rasar*

Post by Olav'en »

demons wrote:FERIEEEEEEEEEEE \:D/

Også så fint vær da :)
+1
1mnd deilig ferie! ahhh :D
Jon Erik

Post by Jon Erik »

Etter et par uker i Thailand i våres, så blir det og ta bilen nedover Europa neste Fredag. Skal selvsagt innom Nürburgring og kjøre en runde :D
ZX10R 2007 (Rapid bike 3, Marchesini Magnesium felger ++)
Audi TT 2003 mod
Post Reply