Det er ikke lett å begrense seg til kun en...!!!
Men siden jeg synes 4 sylindrede vannkjølte blokkmotorer passer best i toyota corolla, så begrenser utvalget seg ganske betraktelig
Drømmegarasjen tror jeg er ( i tilleg til de som allerede står der):
1937-1939 Indian chief stivramme bobber (med grimeca trommelbremser og driftsikker repromotor)
Indian chout -- Indian chief motor i Scout 101 ramme .. stor motor i liten ramme..
Hesketh ( så en sånn i sommer.. kuul og spesiell)
Ducati 900ss ..( '70 tallets høydare)
Ducati Sport 1000 S ... alternativet når den gamle italienske leamikken nevnt ovenfor ikke funker..
Ducati 748R, 916 eller 996 -- fordi det har det flotteste plastdesignet ever..
KTM 950 Adventure -- for langturer til island, sahara etc.
Moto-guzzi Lemans -- grov v-twin lyd.. yummy..
Crocker twin -- oppskrytt muligens, men tøff
MV Agusta 750s america -- nok en høydare fra '70tallet.. selv med feil antall sylindre.
Triumph Thruxton -- denne rister vel ikke fra hverandre som de gamle engelske...
Rokon trailbreaker -- for 2wd moro ute i skogen
Desmosedici -- ja.. men kan jo få en håndfull sykler for samme prisen.. og hvor skal den kjøres.
Og egentlig alle utgaver av racingsykler før ca 1975..

Og har forsåvidt sans for det meste fra '60-'70 tallet med caféracer stuk..
Enkelte bytter vel sykkel hele tiden fordi det "tilsynelatende" kommer en bedre modell (bedre til det normale gatebruk ?? ) neste år ...eller at de egentlig er så kjedelige at man aldri får noe annet enn bruk og kast forhold til de..
