RGV_250 wrote:Hei
dette må jeg undersøke, men men, hva skal du ha en 750-1100 når du kan ha en jævligt sprek 250
Altså akkurat sykkelen din som tilsynelatende har 85 hk så skjønner jeg hva du mener... men jeg tror det blir bedre å si "Hvorfor ha en 250 4 takter når du kan ha en 250 2 takter med nesten dobbelt så mye power/moro" ...
Jeg ønsker den "nye" 250 modellen til Kawasaki velkommen ! Utvalget i lav kubikks sykkeler er begredelig i Norge så det er bra hvis den importeres hit. Vi er vel noen få særinger her i landet som har interesse for slike sykkeler ?
Uff slike sykler selges kun til folk som ikke har kjørt sykkel før og mener at den at plenty med krefter. Man begynner nok å tenke seg om når man blir passert av NSR/RS 125 sykler o.l.
microape wrote:Hva mener du med ny og fancy motor på VJ23. Var en slik en til salgs på autodb for en stund tilbake. Har du noen specs på denne motoren? Hva er forskjellen?
Hmm...lurer på hvordan nsr, rgv og kr1s motorene hadde klart seg mot hverandre
dette er en motor med el start og 70 hk orginalt, noen påstår at den også er fri for eksos ventilene som sitter i en vj22
btw: http://www.tyga-performance.com/pages/m ... splice.php
Må bare si det igjen, denne sykkelen ser kjedelig ut. Og når de først skal lage en liten sykkel med lav vekt kunne de i det minste spandert på den ordentlige bremser.
Den der veier jo mindre tørr en min gjør med full tank