Re: Power commander III usb
Posted: 18 Mar 2008 22:57
Hvis du har en snill mann på benken,og en skikkelig fuktig dag,skikkelig seige bane-dekk osv.. ,så mulig.
Men i den virkelige verden er selv 10% vanskelig på de nyeste syklene.
Jeg vil tippe på at jeg vil klare ca. 15 hester(Bakhjul) på B-kingen med helanlegg,mod av luftboks,Glpro,Pc3,Pipecrossfilter,benkkjøring hos ekspert.
Dette er tross alt en sykkel med skikkelig potensiale,og jeg regner med at den store gevinsten blir i mellomregisteret,ikke på topp.
Det finnes sikkert eksempler på noen som har fått ut mer,men for de fleste er det ikke snakk om dette.
Typisk kjøper man pc3,filter og slip-on,og laster ned det mappet som ligner mest fra powercommander.
Mange opplever "Råere" sykkel fordi det er litt mer pulver på topp, men ved benking ser man at det er mindre hester enn orginalt(Ref. Hestmann).
Jeg har kjørt tung sykkel L E N G E ,og vært med på alt fra dysing til jet-kit.
Trimming er dyrt,og det er dessverre ingen snarveier (Som jeg vet om)
Men i den virkelige verden er selv 10% vanskelig på de nyeste syklene.
Jeg vil tippe på at jeg vil klare ca. 15 hester(Bakhjul) på B-kingen med helanlegg,mod av luftboks,Glpro,Pc3,Pipecrossfilter,benkkjøring hos ekspert.
Dette er tross alt en sykkel med skikkelig potensiale,og jeg regner med at den store gevinsten blir i mellomregisteret,ikke på topp.
Det finnes sikkert eksempler på noen som har fått ut mer,men for de fleste er det ikke snakk om dette.
Typisk kjøper man pc3,filter og slip-on,og laster ned det mappet som ligner mest fra powercommander.
Mange opplever "Råere" sykkel fordi det er litt mer pulver på topp, men ved benking ser man at det er mindre hester enn orginalt(Ref. Hestmann).
Jeg har kjørt tung sykkel L E N G E ,og vært med på alt fra dysing til jet-kit.
Trimming er dyrt,og det er dessverre ingen snarveier (Som jeg vet om)
