Vil råde andre også til å bare spørre om å få prøve de syklene kjøreskolen har så velger man jo bare den man liker best

Har ikke kjørt noen av de syklene du nevner. Men det overrasker meg ikke. Da jeg drev på kjøreskole,var utvalget; Suzuki GS650GL.Gixxerman wrote:Åttetallet ja. Jeg fikk prøve alle syklene kjøreskolen min hadde jeg og fant bare den jeg syntes var enkleste å kjøre sakte med. Ut av et stykk Virago 1100, en Monster 600 og en Harley Sportster 883 så var det sistnevnte jeg fant mest annvendelig til åttetallet. Tro det eller ei Desmo, men Harleyen klarte jeg å kjøre saktere med![]()
Vil råde andre også til å bare spørre om å få prøve de syklene kjøreskolen har så velger man jo bare den man liker bestNoe jeg tror kan ha hjulpet meg ved at jeg valgte Harleyen er at styringen var mye tregere på denne kontra det lille Monsteret.
Åttetallet gikk faktisk helt strøkent uten å ha benet nedi og jeg kjørte det på godt over minuttetDesmo-Dude wrote:Hvordan gikk åtetallet?Skal ha oppkjøring om en drøy uke,og det er helt klart det som blir helvete!Har du evt noen tips?TheDuke2 wrote:Skal på oppkjøring klokka 08.10 i morgen og nervene begynner og virkelig merkes. er jo mer nervøs nå enn da jeg tok lappen på bil for 9.5 år siden.
Det jeg er mest nervøs for er det hersens åttetallet.
Ai Caramba!