

noe som har peil på dyser da? har hørt at jeg skal ha 40 og 115 dyse med orginalt anlegg
My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg.
My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg.
My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg.
vis du gir sykeln litt chook når du ligger på 8000 rpm så drar den forbi turtallssperratzr09 wrote:Hei
Jeg har en yamaha tzr 50 09 mod
Jeg tok plomberinga i svanehalsen også stopper den på 8ooo omregninger, men når jeg kjører ned en liten bakke så går den videre. Noen av dere som vet hva det kan være?
Eller er det bare turtallsperra?
Skal skifte drev til 13 Tenner noen som vet åssen dyse jeg burde ha da? 95? 115 som alle snakker som syns jeg (a)
Den orgenale dysa er på 88 tror jeg
og hvor dysa ligger på forgassern, er helt blank akkurat der(a)