Tror du bør orientere deg litt før du uttaler deg. Hvis du leser denne artikkelen: http://www.rb.no/lokale_nyheter/article3634166.ece så får du kanskje en litt annen oppfatning. Les spesielt de to siste linjene. Jada, de har valgt å slippe inn Harley og Boss'en fordi de er amerikanske sykler. Men like fullt og helt er Goldwing en amerikansk sykkel. Hvorfor skal de slippe inn noen amerikanske sykler og ikke alle?. Det er det jeg vil poengtere. De bør ikke forskjellsbehandle folk. Hadde du stått ved siden av meg i porten da jeg ble avvist, ville du kanskje sett hvilken arroganse og hvor "important" disse vaktene var.lassie wrote:Har ikke noe i mot hverken GW eller japsesykler (naturlig nok), men her har de ikke noe å gjøre. Dette er amcar, og tilhørende cruising, en gang i året. Slik har det vært i lillestrøm 4 juli så lenge jeg kan huske, har vært med mange ganger, og jeg hadde ikke møtt opp med kawa`n nei. Såpass respekt har jeg da. Dette er primært for biler også. Synes du lager dette større enn det er, og cruisingen kunne du vært med på, og da å klage fordi du ikke kom inn på et lukket arrangement som ikke er ment for ditt kjøretøy blir lite gjennomtenkt i mine ører.
Det er synd at når man prøver å bidra på et kulturelt arrangement for å utvide mangfoldet, så skal man bli nektet. Jeg synes det blir litt for smålig.
For min del er denne saken historie. Det ser ut til at mange her inne også ikke vet hva de snakker om...desverre. Men for all del, med all min respekt, jeg vil fortsette å hilse på dere langs veien :smt023