KinG^KaoZ wrote:Yamaha RD 350. 2 sylindra 2takter 1971mod. Skal bli en fin cafe racer dette. Stage 3 effektanlegg, karbonreeds osv. Benket 50hk. Skal monteres elektronisk tenning osv nå. Har ikke funnet ut så mye mer, kjøpte den nettopp! (Skal totalrestaureres)
Var det noen som sa bilder Dro på tur med en hyggelig kar på rundt 50år, med en GSX1400 idag. En fra bike om noen lurte. Måtte vente litt ved bommen etter Drøbaktunellen fordi han måtte snu halvveis for å hente lommeboka hehe. Skulle jo til Sverige å "shoppe" litt, så da fikk jeg tid til å knipse litt bilder. Og så får jeg jo vist frem tankbagen også, som enkelte individer hevder må være ALTFOR stor. Det er den ikke. Helt perf Here goes
nydelig den sykkelen der.. holdt på å kjøpe meg en lignende.. men endte opp med kawa'n.. har en forkjærlighet til kawa..
ps: ser du har prøvd å skjule skiltet dit, men politiets data eksperter har prog for å "vri" disse tilbake igjen, og finne ut ca nr på skiltet ditt, for så å kunne gå inn på et register å finne hvem som uansett eier sykkelen, jeg pleier å gjøre hele skiltet hvitt på bilder jeg legger ut jeg.. da fjernes di fleste spor..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!