hmm nei eigentlig ikkje, ska snart bestille meg yamaha skinn bukse då men det telle vel ikkjeWilson
off, har vert en travel dag, så ja! Ser og høres fetere ut med 135 enn 134 , fått noe nytt stasj du sindren til sykkelen?

du då, noke nytt??
hmm nei eigentlig ikkje, ska snart bestille meg yamaha skinn bukse då men det telle vel ikkjeWilson
off, har vert en travel dag, så ja! Ser og høres fetere ut med 135 enn 134 , fått noe nytt stasj du sindren til sykkelen?
Neh, har enda orginal skiltoppheng så det skjiftes ut snarest mulig, ellers så er jeg i tvil på andre nye deler.. har sett på hugger, og ahr lyst på nye speilsindren wrote:hmm nei eigentlig ikkje, ska snart bestille meg yamaha skinn bukse då men det telle vel ikkjeWilson
du då, noke nytt??
Nr ditt?SPeedmaster wrote:Den som kan få en lett-mc (125ccm ikke mere!) til og gå over 180 km/t @gps ta å ring meg!!!! For dette vil jeg gjerne se
Jeg hadde Honda Nsr og klarte rundt 145-150 med gps.SPeedmaster wrote:Den som kan få en lett-mc (125ccm ikke mere!) til og gå over 180 km/t @gps ta å ring meg!!!! For dette vil jeg gjerne se
Sykkelen skal være 125ccm og registrert på hvite skilter.
Kan dere ikke bare skjønne det at lett-mc aldri kommer til og gå godt uansett hvor lite dere skjønner og hvor mye dere diskuterer.
Kjøp dere minimum en 600cc racing eller helst en 1000cc og så gå full pinne, da får dere føle hva går godt er