Bjerknez wrote:Litt usikker på om jeg har teknisk kompetanse nok til å se humoren på samme måte som dere andre her, men hvis min sykkel hadde hatt 6-7 alvorlige feil allerede før 45.000 kjørte kilometer så hadde vertfall ikke jeg kjøpt BMW igjen. Men er de tslik at fyren ikke har vert på service med sykkelen så kan man jo ikke forvente noe annet kanskje?
Man må da forvente at en motorsykkel (eller bil for den saks skyld) klarer å gjennomføre sine første 45.000km. kun ved oljeskift uten at noe annet alvorlig ryker eller blir defekt?
Foringer som lekker, slark i gaffel, reim som sitter skjevt på, hjullager som er totalt utslitte motorhavari etc. Dette bør man overhodet ikke forvente så lenge vanlige servicer er fulgt mener jeg. Har ennå til gode å ha noe som helst problemer med de syklene jeg har hatt og hvis det er slike problemer jeg må forutse skjer min sykkel selv med fullført servicehefte så må jeg inrømme at også jeg hadde blitt skeptisk.
Men det kan være at jeg har missforstått noe her...
Jeg fant ingen passende tråd å legge videoen i og giddet ikke starte en ny tråd for en skarve video. I tillegg syns jeg avslutningen var festlig
Detet var ingen kritikk til deg Dr.Greve. Jeg prøvde bare å komme med en tilbakemelding på hva jeg syntes om innholdet i videoen. kan godt være den er morsom, men uansett om den skal være morsom eller ikke så ble jeg litt forundret over at man opplever så mange feil på en sykkel som ikke har kjørt mer enn rundt 45.000km... ?
Bjerknez wrote:Detet var ingen kritikk til deg Dr.Greve. Jeg prøvde bare å komme med en tilbakemelding på hva jeg syntes om innholdet i videoen. kan godt være den er morsom, men uansett om den skal være morsom eller ikke så ble jeg litt forundret over at man opplever så mange feil på en sykkel som ikke har kjørt mer enn rundt 45.000km... ?
Å nei.. slutten var ikke det minste festlig!
Jeg tolket det heller ikke som noe kritikk mot meg
Jeg forklarte bare hvorfor den havnet i denne tråden
Amazon oppdaterer brukervilkårene sine. Noen har i det minste humor der
57.10 Acceptable Use; Safety-Critical Systems. Your use of the Lumberyard Materials must comply with the AWS Acceptable Use Policy. The Lumberyard Materials are not intended for use with life-critical or safety-critical systems, such as use in operation of medical equipment, automated transportation systems, autonomous vehicles, aircraft or air traffic control, nuclear facilities, manned spacecraft, or military use in connection with live combat.
However, this restriction will not apply in the event of the occurrence (certified by the United States Centers for Disease Control or successor body) of a widespread viral infection transmitted via bites or contact with bodily fluids that causes human corpses to reanimate and seek to consume living human flesh, blood, brain or nerve tissue and is likely to result in the fall of organized civilization.
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Tommas wrote:Det skjer ting på internet, som det er vanskelig å skjønne...
Hvordan noen finner dette er et større mysterium...
Nei men i helvete da?? Det er tydeligvis et publikum for alt
Noen har muligens tapt et veddemål. Hvem gjør noe slikt frivillig?
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app