Kom gjerne innom på disse kanter Jeanette, når du er ute på "vift".
Fidel er forresten i garasjen å skrur sammen sykkelen min nå. Det er nok best at han tar seg av den saken han som har den fulle og hele oversikten over delene. Ellers er jeg redd det hadde blitt tullball.
Vær forsiktig på veien nå da Jeanette, for det et mye rart som finner veien til asfalten av ting og tang som snøen avdekker under smeltingen nå.
(Men det tror jeg du er. Forsiktig altså. )
Ha en god vår!
Jeg håper du har merket bergen med tusj på kartet til våren/sommeren unge frøken tar dere overnatting i bergen kan jeg friste med gode fasiliteter og godt selskap!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Det er ikke umulig at jeg kommer innom både dere, SoloTwin, og deg, LS (du fikser overnatting, var det så? ) - jeg har mange mil foran meg i år!
Tror bare jeg må være forsiktig med treninga mi; i dag tråkka jeg over så det sang med den ankelen jeg brakk, så i kveld har en ispose gjort nytta. "Kjempedeilig". Dere kan tro jeg skvatt til da det skjedde, frykten for ankelens styrke kom raskt opp i tankene mine
Det er korrekt... Jeg fikser overnatting og frokost, eventuellt ett par duggfriske kvelden før
Kim'en skal få kakao serru
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Supert! Gir lyd fra meg jeg vettu, om jeg/vi er over fjellet
I dag er foten hakket verre enn i går, og jeg kan ikke trå ordentlig ned. Føles omtrent som da jeg tok av gipsen i fjor. Er hjemme fra jobb i dag, og så jeg håper den raskt blir bedre.
Da er det på tide for meg å gå i eksil...etter sesongen... Neida, har en litt spesiell kombinasjon. Er ikke så mange som heter Kim Rene (så dog en skihopper her i vinter på TV som het det), men går stort sett under navnet Kim. Kun min mor som sier hele navnet mitt Så vet dere det
eneRmiK wrote:Da er det på tide for meg å gå i eksil...etter sesongen... Neida, har en litt spesiell kombinasjon. Er ikke så mange som heter Kim Rene (så dog en skihopper her i vinter på TV som het det), men går stort sett under navnet Kim. Kun min mor som sier hele navnet mitt Så vet dere det
Hehe, han bor/bodde rett nedi gata der jeg bodde før
eneRmiK wrote:Da er det på tide for meg å gå i eksil...etter sesongen... Neida, har en litt spesiell kombinasjon. Er ikke så mange som heter Kim Rene (så dog en skihopper her i vinter på TV som het det), men går stort sett under navnet Kim. Kun min mor som sier hele navnet mitt Så vet dere det
Hehe, han bor/bodde rett nedi gata der jeg bodde før
MC: 06 NT700 2007: 8746 km 2008: 17135 km 2009: 12000 km 2018 Kawasaki 650 Versys 2018: 3643 km 2019: 9019 km 2020: 5287 km 2121: 8103 km 2022: 19138 km 2023: 18559 km 2024: 7633 km Juni 2024 Aftica Twin 24 modell 2024: 11658 km