Ble grønn av misunnelse her nå!

Skal prøve å ikke la det gå så lenge mellom hver gang jeg gir livstegn fra megJeanette wrote:Hyggelig med et livstegn fra deg igjen! Fine bilder fra Praha, nå gjenstår det bare at du slutter med lommeringing til meg - enten det er fra Italia eller Tsjekkia
Skal gjøre det. Slik det ser ut nå frister det ikke så veldig mye. Overskyet og tåke, og temperaturen er 7 grader. Men vi får se.Jeanette wrote:
... men om du stikker nesa sørover så får du gi lyd fra deg!
Beklager detDeauville00 wrote:Ikke for å kritisere, men savnet et oversiktsbilde som forklarte kor i verden du har kjørt. (Joda, skjønte tyskland) og vet sånn ca kor ringen er.. ellers har jeg ikke fjerneste anelse om hvor du har kjørt. (Men selvsagt kan jeg google frem et kart sjøl)
Må nok si at Guzzi-fabrikken ikke var så langt framme i tankene mine akkurat der. Visste ikke engang at den var i det området. Men det blir nok kanskje en ny tur neste år, så vi får se hva som skjer da.Fidel wrote:Her var du ved Comosjøen, bare noen km unna Guzzi-fabrikken, og så var du ikke innom?? Hvilket ødsel. Helligbrøde. Nå må du tar turen helt om igjen, jo!
Bra runde, åkkesom.
Får se på det ved en senere anledning.SoloTwin wrote:Flotte bilder Rune.
Og ja, du MÅ ta turen innom fabrikken.
... og det må jeg få se og få gjort...![]()
Kjempeflott tur-rapport!!!![]()