gbruaset wrote:Synes absolutt du skal ha den i stua, kan ikke tenke meg noen finere pyntegjenstand! Hadde jeg bodd alene, hadde jeg definitivt gjort det, men jeg foreslo det for samboeren min en gang, tror ikke det falt helt i smak!
hehe enig enig. Kan da ikke finnes noe finere pyntegjenstand.
Men nå har det vært vår-vær her idag. Hadde ikke gjort noe om det fortsatte og at det ble tidlig mc sesong!
Kan ikke vente !
Dog uten sykkel i skrivende stund.
750'n ble solgt til fordel for båtlivet, men kort båtsesong og alltid avhengig av bra vær, så nå sitter jeg og ser etter sykkel igjen.
Hva tror dere om denne ?
Finn kode 68001473
Suzuki gsxr1000
2007 modell
Denne er registrert som laveffekt: 78 KW (106 HK) og ikke fulleffekt/200HK slik den står oppgitt med i annonsen. Så det er jo rimelig kjipt.
Den er også registrert som svart, og kåpene ser ikke originale ut? Kinakåper? Som igjen får meg til å lure på om den har vært krasjet?
Sjekk også at storservice/ventiljusteringer er utført. Når selgere skriver at service er tatt, er det ofte bare oljeskift de snakker om, så det er lurt å forsikre seg om storservice og ventiljusteringer er gjort i det minste.
Vil råde deg til å søke opp syklene du vurderer for å se hva Vegvesenet har registrert. Veldig mange som skriver fulleffekt mens sykkelen er registrert som laveffekt. http://www.vegvesen.no/kjoretoy/Kjop+og ... plysninger
Hyggelig gjensyn StigA Mange har gjort samme tabben som du Har selv båt å vet hvor sinnsykt mye arbeid og lite bruk kan ødelegge hele sjarmen med det.
Elolz er inne på veldig mange gode poenger her. Det er Gixxer du skal ha?
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app