Mantis wrote:650hk og 750nm med en toppfart på 325km/t og 0-100 på 3,7 sekunder? Er dette den råeste modellen av Golf noen gang?
Flere år siden en svenske hadde stæsja opp en Golf, og hadde vel en 850 hester. Har klippet på maskina her, så skal se om jeg får funnet klippet på nettet. Stay tuned for more happydays....
EDIT: 800hk var det visst, og den svensken der er ganske kjent...
Mantis wrote:650hk og 750nm med en toppfart på 325km/t og 0-100 på 3,7 sekunder? Er dette den råeste modellen av Golf noen gang? Golf GTI W12 tar vi en nærmere titt på.
Er iallefall det råeste rett frem. Jeg trodde Golf var grevling (forhjulstrekk), så jeg håper at denne er ombygd til bakhjulstrekk. Tenk deg en W12 i fronten på en bil som er en grevling, måååå jo bare gå rett frem det
Nå da Frank, ikke bli ivrig Som nevnt ligger W12en der baksetene skulle ha vært derrav MR.
Det finnes da Golfer med trekk på alle hjulene også, både syncro og R32
Ikke helt min type bil da, den har for mange dører
Joda, vi liker BMW, men nr 5 er ett eksempel på hvordan det ikke skal gjøres.
Jeg håper det er photoshop for å være ærlig. E46 med wannabe E92 lykter...
Ok, jeg er tysker mann, men noen andre merker godtar jeg (kan telles på en hånd). Here goes:
Volvo ja.. Du hadde nok glid rett inn i bilmiljøet her heime Olav (Om du ikkje vil ha innpass hos bmw-folket da..)
Har aldri skrudd Volvo, og bare kjørt en nyere S80 (Sprek sak egentlig, utrolig god å kjøre.) Men drømmer om Amazon som førstebil.. Om jeg ikke kjøper en som er for fin blir det raggarstuk og trimming/større motor! Og anlegg da..
ErlingSG wrote:Volvo ja.. (Om du ikkje vil ha innpass hos bmw-folket da..)
BMW? Du skal få lov å skyte meg om du finner meg i ein som ikkje er synlig missbrukt.
Ligger eit sjult budskap i det meste!
Holder meg til Svensker og Amerikanere.
Om jeg får råd kjøper jeg en sliten amazon og lager raggar-bil med stiiil som skal være klar til å fyres opp på 18-årsdagen. Og ikke før (Offisielt i alle fall)
Blir ikkje rånete, bære rå