Og så får jeg bedre betalt! Og så slipper jeg kjøre gammel golf! Og så får jeg en jobb som ikke stresser meg i hjel! Juhuu!!

(threadjack) justere?mathfjeld wrote:Koslig å se deg i levende live på Onsdag. Synd kompisen min og jeg ikke fikk kjørt sammen med dere, men jeg fikk låne monsteret hans en tur så dagen var velykket. Monsteret var en morsom sykkel å kjøre, men girhendelen var utrolig lav, bomgira rundt 4 ganger på 1 mil.
Kli wrote:Grattis med ny jobbFår vel nesten vurdere service avtale med dere
![]()
Hva er de gasserne du snakker om, skal du gasse detektorene?? Da er det bare å montere på en laaaaang stangDet kan vel Frode det meste om
![]()
Lykke til i ny jobb!
Hvilken Esso var dette på da!?Odin wrote:gjett hvem jeg så på esson med schæææææææææææææææææææææææææææææsten sin på onsdag ahehehe hadde litt tenkt til å sprette ut av bilen og hilse på men har ikke skriv her på LEEEEEEEEEEENGE og har aldri hilst på deg før så droppa den jeg
(kjørte en gammal hvit sierra )
stoppitide wrote:Jovisst, gratulerer! On MC-topic: Jeg så dere/deg på Monsteret på Karl Johan forleden og la merke til at det var litt langt ned til asfalten for deg. Stemmer det? Hvis du ikke allerede har gjort det/vet det - det finnes "lowering links" å sette der det ellers sitter et stag for å kunne heve bakparten. Man kan samtidig senke fronten ved å løsne de to "triple"ne på gaffelen og feste dem lenger ned - pass bare på at det gjøres av kyndige som kan stramme til med riktig moment. Dessuten finnes det sete som er ca en tomme lavere enn originalt (litt usikker på om det er lavere enn på din modell, men det er lavere enn alle andre Monsterseter). Hvis jeg husker riktig er det det setet som sitter på 695 foruten Ducati comfort seat til ca 1.600,-.
Kjempekoselig å se deg også! Håper det blir flere turer!mathfjeld wrote:Koslig å se deg i levende live på Onsdag. Synd kompisen min og jeg ikke fikk kjørt sammen med dere, men jeg fikk låne monsteret hans en tur så dagen var velykket. Monsteret var en morsom sykkel å kjøre, men girhendelen var utrolig lav, bomgira rundt 4 ganger på 1 mil!
Apropo den nye jobben, brannkontrollør og pyroteknikker? Hmm, håper du ser muligheten til å tjene penger på dette.
Jeg stopper gjerne både her og der jeg - heter jo tross alt "stoppitide"Shortybebeh wrote:....... Har vurdert dette med setet, og må nok sjekke ut det litt nøyere! Setet er veldig bredt, så det er mulig det hadde hjulpet å bare gjøre det smalere!![]()
Dette med senking har jeg også vurdert, men Frode tror det er litt vanskelig pga bøyla som sitter baki der!
Kanskje du kan peke litt og vise meg litt neste gang du ser meg!![]()
For du må jo også stoppe og snakke litt!