Bildene jeg poster ser veldig kornete og rare ut, men det er fordi de blir forminsket, de kan åpnes i nytt vindu i riktig størrelse. Måtte bare si det, for det plager meg..
Så var det dagen i dag, da!

Pga en god del problemer på jobb med påfølgende bivirkninger så trengte jeg en skikkelig avslappende dag med litt barnlig moro.
Så jeg og Frode dro til Hunderfossen familiepark!
Utrolig deilig dag! Kjenner at det er bra det er søndag i morgen, for formen er fortsatt rimelig dårlig.
I morgen blir det sykkel for alle pengene, og antakeligvis en bedre middag. Fritt frem for hvem som helst å henge seg med!
Så var det Hunderfossen!
Er jo en stund å kjøre bil, så her er noen bilder fra bilen.
Her spiser vi matpakka vår. Skikkelig koselig med lang biltur og matpakke!

Her tror jeg Frode synger!
Litt fra naturen i fart;

'
Vi nærmer oss parken;
Og vips så var vi der;
Inne i eventyrslottet. Sikkert ikke lov til å ta bilder, men pytt sann.. ett måtte jeg ta..
Energisenteret var også interessant.

Det var et spill der inne, hvor man skulle ha på seg et pannebånd med elektroder som måler hjernebølger, og så er det om å gjøre å få en ball over i motstanderens mål. For å klare dette må man prøve å tømme hodet helt for tanker og bare være "tom" i hodet. Trenger vel ikke påpeke at jeg vant..!?
Inne på energisenteret;
Et lite føll fra bondegården;
Frode spiller på diverse i "trommerommet". Dette har jeg video som jeg skal laste opp senere! hihi..
Og så var det trollet;

Og Reveenka
Og "rafting"
og så måtte vi jo ha litt moro..
og så var det lunsj
Og dessert. Forumis selvfølgelig!
Fra kinosalen
Og slottet fra utsiden
I samme slengen fikk vi med oss Lilleputthammer
Og da får vi vel si det holder for i dag, vel..!?