SÅH!
I dag begynte jeg dagen på jobb klokken 10.
Klokken 2 dro jeg til legen. Jeg hadde time halv 3.
Har følt meg skikkelig sliten og utbrent og generelt ikke bra, så det var på tide å sjekke jernnivået igjen.
Svartner for meg rett som det er, blir svimmel, er trøtt hele tiden og har smerter i magen når jeg spiser. I tillegg til at jeg har problemer med kjeften også. Vabler på tunga og sårt tannkjøtt. Veldig rødt og vondt og mat er et helvete..
Da klokken ble kvart på 3 kom legen og ropte noe jeg syntes hørtes ut som Nyvold, men en mann reiste seg og gikk inn, så jeg ble bare sittende. Kvart over 3 ble jeg tatt inn for å ta blodprøver, og kvart på 4 kom jeg inn til legen..
Jeg forklarte "problemet" og han sjekket munnen min. Han hadde ikke noe særlig å si, så jeg måtte komme med spørsmål om det kunne være det ene eller det andre..! Jeg spurte bl.a om det kunne være sopp, og da sa han at, ja, det kunne det jo være! (???) *kremt* (?????)
Han gikk ut for å hente prøvesvarene mine, de som ikke skulle sendes bort altså. Da han kom inn igjen brukte han realtivt lang tid på å forklare tallene på skjemaet, for han ville ikke at jeg skulle bli skremt (?) . Han konkluderte med at jeg var frisk som en fisk.(!)
Ifølge prøvene hadde jeg ingen infeksjoner og ingen tegn på problemer med immunforsvaret. Og jernen ligger på 11, så det var heller ikke så ille sa han. Jeg kunne ta jern, men det virket ikke som om han syntes det var så veldig nødvendig...! Jeg måtte jo passe på å ikke ta for mye, for da kunne jeg utvilke diabetes..! Prøvene viste også for lavt blodvolum, men det var nok bare mensen.
Jeg fikk resept på en pille som skal hjelpe mot soppinfeksjon, og sendt avgårde.
Alle andre hadde gått for dagen og slukket og låst.
Prøvesvarene fikk jeg med meg.
Jeg må jo si jeg ble skuffet!!
Her føler jeg meg helt RÅTTEN, og så er det INGENTING galt!?
Etter dagens strabaser tittet jeg litt mer på prøvesvarene.
Og hva oppdager jeg!?!
Jo, på lappen min står det skrevet:
Nyholt!!!Ikke NYVOLD!
Ved en nærmere titt er prøvene tatt i 2 tiden, og det er informasjon der fra både ekg og pariapparat og svar på prostataprøver!
Idiotene har klusset det til og gitt meg svarene til herren som gikk inn før meg!
Jeg sa jo jeg syntes det hørtes ut som om han sa Nyvold, men så var det altså Nyholt!
Verst av alt.. det er fredag kveld og jeg må vente til mandag med å kjefte på noen!!
På den positive siden kan det hende min prøve viser noe helt annet, som kanskje kan gi meg svar på hvorfor jeg føler at noe er galt..! Og det var litt deilig...! Misforstå meg rett..!