Trusekanten *kjappisoppdatering*

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
Petterjacobsen
MC: 2003 GSXR 750 med div mods.

Re: Trusekanten *feststemt*

Post by Petterjacobsen »

Image

:twisted: :twisted: :twisted:
Jeg har brukt mye penger på piker, vin og sang. Resten har jeg sløst bort...
Kli

Post by Kli »

Petterjacobsen wrote:Image

:twisted: :twisted: :twisted:
=D> \:D/ =D>
Shortybebeh
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!

Post by Shortybebeh »

hehe.. men jeg tok jo ikke bilder av vaflene dessverre! Skal huske det til neste gang! :smt083
Death Is The Road To Awe.
mathfjeld
MC: *Selges*
KTM 690 DUKE III 2008
*Selges*

Prosjekt:
Triumph Tiger Cub 200 1957
Kjørt i 1985-2008- 0km

Post by mathfjeld »

LordShaft wrote:
Shortybebeh wrote:Mmmmm.. for en deilig dag..!

Sove lenge, topp form, bare meg og kjæresten.. nyrørt jordbærsyltetøy og varme vafler.. og en god film på tv, mens man sitter i godstolen inntullet i en deilig tynn sommerdyne med sweet nothings underneath...

Ahhhh.. Jeg elsker søndager!! :smt007
Den der trengte jeg strengt talt ikke lese!

Her ligger jeg med feber, er fortsatt helvetes forkjøla og det er super nice vær ute! Heller ingen å ligge på sofaen med! Lucky girl ;-)

Feber er noe dritt, våknet på fredag, litt groggy sendte melding til sjefen og skrev at jeg tar dagen under dyna, så våknet jeg klokken 21 for å finne ut at det var på tide å legge seg igjen. Resten av helgen har jeg ligget under dyna så ikke veldig artig helg! Høres ut som det er noen som har hatt en bedre helg. **mmmmm_vaffler**
Småkjeltringen
MC: Zuzuki Bandit 600...

Drømmen er en R1 eller Fireblade....

Post by SmÃ¥kjeltringen »

Det hørtes utrolig deilig ut!!! Savner en slik søndag..... :-k

Ble liksom ikke helt mulig med en gjeng (4 12årige) jenter... fra lørdag til søndag og to gutter på 9 og 10 i hus :lol: (vaffler hadde nok blitt pop... men...... kremt....... :-# )

Gleder meg til en frihelg... (når det måtte bli... *ser i kalenderen*......) ut i Juli en gang... :roll:

Godt du koser deg vennen!! Du har nok å gjøre du også vet jeg, så du fortjener slike helger :smt058

PS: God bedring til "alle" sjuklinger ;-)
Snille jenter får det de ønsker seg til bursdagen sin......

Slemme jenter får det hele tiden..
Jeanette
Administrator
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S

Post by Jeanette »

Heisann snuppa! Om du ikke har vært innom gruppa vår på Nettby på en liten stund, så er det et par medlemmer som vil kontakte deg ;)
Shortybebeh

Post by Shortybebeh »

SÅH!

I dag begynte jeg dagen på jobb klokken 10.
Klokken 2 dro jeg til legen. Jeg hadde time halv 3.
Har følt meg skikkelig sliten og utbrent og generelt ikke bra, så det var på tide å sjekke jernnivået igjen.
Svartner for meg rett som det er, blir svimmel, er trøtt hele tiden og har smerter i magen når jeg spiser. I tillegg til at jeg har problemer med kjeften også. Vabler på tunga og sårt tannkjøtt. Veldig rødt og vondt og mat er et helvete..

Da klokken ble kvart på 3 kom legen og ropte noe jeg syntes hørtes ut som Nyvold, men en mann reiste seg og gikk inn, så jeg ble bare sittende. Kvart over 3 ble jeg tatt inn for å ta blodprøver, og kvart på 4 kom jeg inn til legen..
Jeg forklarte "problemet" og han sjekket munnen min. Han hadde ikke noe særlig å si, så jeg måtte komme med spørsmål om det kunne være det ene eller det andre..! Jeg spurte bl.a om det kunne være sopp, og da sa han at, ja, det kunne det jo være! (???) *kremt* (?????) :roll:
Han gikk ut for å hente prøvesvarene mine, de som ikke skulle sendes bort altså. Da han kom inn igjen brukte han realtivt lang tid på å forklare tallene på skjemaet, for han ville ikke at jeg skulle bli skremt (?) . Han konkluderte med at jeg var frisk som en fisk.(!)
Ifølge prøvene hadde jeg ingen infeksjoner og ingen tegn på problemer med immunforsvaret. Og jernen ligger på 11, så det var heller ikke så ille sa han. Jeg kunne ta jern, men det virket ikke som om han syntes det var så veldig nødvendig...! Jeg måtte jo passe på å ikke ta for mye, for da kunne jeg utvilke diabetes..! Prøvene viste også for lavt blodvolum, men det var nok bare mensen. :roll:
Jeg fikk resept på en pille som skal hjelpe mot soppinfeksjon, og sendt avgårde.
Alle andre hadde gått for dagen og slukket og låst.
Prøvesvarene fikk jeg med meg.

Jeg må jo si jeg ble skuffet!!
Her føler jeg meg helt RÅTTEN, og så er det INGENTING galt!? :?

Etter dagens strabaser tittet jeg litt mer på prøvesvarene.
Og hva oppdager jeg!?!
Jo, på lappen min står det skrevet: Nyholt!!!Ikke NYVOLD!
Ved en nærmere titt er prøvene tatt i 2 tiden, og det er informasjon der fra både ekg og pariapparat og svar på prostataprøver! :evil: [-(

Idiotene har klusset det til og gitt meg svarene til herren som gikk inn før meg!
Jeg sa jo jeg syntes det hørtes ut som om han sa Nyvold, men så var det altså Nyholt! [-X :roll:

Verst av alt.. det er fredag kveld og jeg må vente til mandag med å kjefte på noen!!

På den positive siden kan det hende min prøve viser noe helt annet, som kanskje kan gi meg svar på hvorfor jeg føler at noe er galt..! Og det var litt deilig...! Misforstå meg rett..!
Einar

Re: Trusekanten *legetrøbbel*

Post by Einar »

:D og stakkars Nyholt fikk beskjed om at han var gravid LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL
Du trenger bare 1
Gorgeous
MC: Suzuki DR-Z 400 SM

Post by Gorgeous »

Einar wrote::D og stakkars Nyholt fikk beskjed om at han var gravid LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL

Nå måtte jeg faktisk le høyt!! Haha
Team PINK
Image
Jeg liker bare ting hvis de er rooooosaaa <3
Shortybebeh

Post by Shortybebeh »

Hehehe.. han gikk da jeg gikk inn, så da har nok han fått Nyvholdt sine prøver..! :lol:
Shortybebeh

Post by Shortybebeh »

Er det mulig!?!

Jeg solgte en brudekjole her om dagen. Den var annonsert til 6000 kroner på finn.
Her er annonsen, som jeg ikke har rukket å fjerne enda;

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13291485

Ei dame kontakter meg med følgene melding, og "samtalen" fortsetter.
(Henne i rødt, meg i grønt.)

Kan du tenke deg å selge kjolen for 3Tusen så tar jeg den

Det blir nok litt for lite dessverre. Jeg har ellerede gått ned fra 10000 til 6000, og da blir 3000 for ille... Kan strekke meg til 4000 minimum.

Skulle gjerne gjort det men har fått 3 og kan bare betale frakten ellers

Du kan få kjolen uten jakka for 3000 + frakt, så kan jeg prøve å selge jakka for seg...

Det høres bra ut men det var med jakken jeg ville ha

Det var dumt..! : - \ 3500 med jakka. Siste forslag.

Kan du da sende den for 3500 med jakke da tar jeg den og setter pengene inn når du vil

Det er greit. Er du sikker på at den passer? Jeg tar den ikke i retur altså, etter å ha satt den ned så mye!! Send meg adressen din så skal jeg pakke den, og så sender jeg den når pengene er på konto, hvis ikke du vil ha den i oppkrav, da!?

Det går nok bra det er jo snøring i ryggen og lengden kan jeg fikse er den diamant whit

Ja, den er det jeg vil kalle kritthvit! Står white inni. Det er det jeg likte ved den.. :-)

Helt fint jeg sender penger så fort du vil

Sett den over i morgen du, så får jeg sendt den så fort som mulig. Kontonummer er ###########

Helt greit min adresse er #### #### ####

Nå er pengene satt inn og går ut fra min konto i natt takk

Da er pengene inne på min konto, så da sendes kjolen i morgen. Sender den nok som norgespakke, så sender jeg deg sporingsnummer.

Tusen takk da er alt bra

Sånn, da er pakken sendt! Jeg rakk det ikke i går dessverre. Kollinummer er ########

Tusen takk gleder meg

Den er virkelig vakker! Håper den passer, og at du får en fin dag!

Og så får jeg en melding i dag!

Hei jeg mottok kjolen i går og trudde den var helt fin det var 3 flekker foran og 3 stk på slepet tok den med på renseriet de kunne ikke ta flekkene de måtte ta hele kjolen eller ble det skjoder det kostet 1500 kroner så de må du vere så snill a sette inn på min konto jeg kontaktet også forbrukerkontoret og det gjelder samme lover ved salg på data ringte en på finn som solgte samme kjole urenset för 1900 hilsen #### ######

Jeg blir selvfølgelig lettere irritert over denne damens frekkhet og ringer henne!
Hun er da en 60 år gammel dame som har kjøpt kjole til datteren sin. Jeg forklarer henne at jeg ikke har sett noen flekker som helst på kjolen, ettersom den kun har hengt i kjoleposen og er helt ny. (Den er aldri brukt, og jeg har seriøst ikke sett en eneste flekk på den!!) Hun prøver seg med å påstå at kjolen har blitt brukt som visningskjole, og at flekkene er brune!
Jeg nekter selvfølgelig for det, for jeg kjøpte den helt ny uten flekker og uprøvd av andre mennesker!
Dette blir jo ord mot ord sier jeg, og hun ber meg tenke meg godt om, om hva jeg vil gjøre, og kontakte henne!

Jeg blir helt målløs jeg altså.. Her pruter hun ned kjolen til halve prisen av halve prisen, hun sender kun meldinger og hun vil ikke komme og se på den eller prøve den før hun kjøper den. Jeg sier at er du sikker, for jeg tar den ikke i retur, og hun velger likevel å kjøpe den usett. Og så kommer hun her og skal ha meg til å betale renseriregningen!?!

Er det mulig!? :evil: :evil: :evil:
Attila
MC: '98 Yamaha YZF R1
Bil: '01 Mercedes Benz C200 Kompressor:)

Re: Trusekanten *FREKKE KVINNFOLK!!!*

Post by Attila »

Dette høres helt absurd ut!!!
Ikke gi deg, du vet at du har rett, så da må du bare prøve å holde ut.
Attila, the biker formerly known as Spiti.
Som har kjøpt nye Ray-Ban briller;)
Image
tshansen
MC: KTM 790 Adventure R 2019

Post by tshansen »

Makan! Sykeste jeg har hørt! :shock:
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
boxer wolf

Post by boxer wolf »

Hvis hun har renset kjolen uten din forhåndsgodkjenning, kan hun ikke legge kostnadene på deg.

Hun kunne spurt om du var villig til å dekke det, hvis ikke kunne dere eventuelt blitt enig om heving av kjøpet. Men hun må kunne bevise/sannsynliggjøre at flekkene var der før hun fikk den.

Hun har fått anledning til å se kjolen i forkant, og har avslått dette. Du har gitt henne alle de muligheter hun med rimelighet skal kunne forlange.

Si at du ikke er villig til å endre på handelen, kjolen var i perfekt stand da du leverte den fra deg. Er hun ikke fornøyd, så kan dere møtes til en hyggelig samtale hos forliksrådet.

Stå på :)
Image
Si det du mener, og men det du sier.
Shortybebeh

Post by Shortybebeh »

Hun har ikke renset den enda tror jeg, bare vært der og pratet med dem på renseriet.

Det jeg også stusser litt på er dette hun forteller om den andre dama som selger samme kjole til 1900 kroner urenset.
Denne er i størrelse 40-42! Min er 36/38(40).

Jeg lurer rett og slett på om hun har driti på draget og kjøpt en kjole som er for liten, og så er hun litt sur på seg selv for at hun ikke oppdaget og kjøpte den andre, så nå prøver hun å få penger av meg sånn at hun kan kjøpe den andre og selge den hun kjøpte av meg.

Hadde ikke forundret meg.
Post Reply