Herregud for noen idioter!! Pokker ta dem altså! Hvorfor i all verden skal de røre andres ting!?
Du må jo bare skaffe deg en alarm som går av når noen kommer nær sykkelen! En med fjernkontroll som du kunne ha skrudd den av og på med hadde jo vært knall! Enda bedre hvis fjernkontrollen pep også, så kunne du løpt ut og banka skiten ut av dem!
Shortybebeh wrote:Herregud for noen idioter!! Pokker ta dem altså! Hvorfor i all verden skal de røre andres ting!?
Du må jo bare skaffe deg en alarm som går av når noen kommer nær sykkelen! En med fjernkontroll som du kunne ha skrudd den av og på med hadde jo vært knall! Enda bedre hvis fjernkontrollen pep også, så kunne du løpt ut og banka skiten ut av dem!
Ja ikkesant!! Tror jeg hadde klikka hadde jeg sett dem.. faen ass!
Team PINK Jeg liker bare ting hvis de er rooooosaaa <3
Jeanette wrote:Hmm.. Fikk du de siste pm'ene mine i stad? Kan ikke se de i mappen for sendte meldinger, så da får du si ifra, så skal jeg svare på nytt =)
Fikk dem jeg vettu Når de ikke er lest, så ligger de i utboksen
Aaah, var det jeg plutselig ble usikker på i stad De gikk jo rett inn i 'sendte meldinger' i stad, men da fikk jeg jo svar av deg kjapt også! Greit å vite til neste gang
Og her kan vi da se GLISET til Jeanette Går fra øre til øre hihi
Ble en koselig liten tur fra oslo og hjem til Jeanette på Langhus.. Værre var det med turen hjem derfra heh.. Kaldt som F! Brrr.. Mørkt var det og siden jeg ikke pleier å ha med blankt visir..
Kjørte hjem fra Doofy(Marius) søndag kveld kl21 jeg, og mitt visir er bekmørkt for å si det mildt, og det dugger som et ¤#¤%¤"#¤& I tillegg regnet det og var kø og greier. Der det ikke var lys over gata måtte jeg bruke baklysene til bilene foran som referanse. Ikke helt bra det men hmm
Jeg synes pottene er feite jeg...
Har selv hatt en 06 600 med gp-anlegg,og jeg synes ditt passer bedre på sykkelen.
Eneste jeg slet med på min var at det ble plagsomt med støy siden anlegget er såpasse kort.
Jeg kjører for tiden med orginalpotter, da det er kun blitt lovet inn 10 stk. Gp evo II anlegg til norge før august,og jeg vet ikke hvor jeg står i køen..
Har for sikkerhets skyld bestillt 2 yoshi carbo-slipons,og det ser ut til at jeg må klare meg med det.