Posted: 17 Aug 2005 17:56
Det var lite mønster igjen så det ut som, burde du ikke skifte uansett?
Flybensin???? Denne suppa? "flybensin (95blyfri)". Nei,min venn. Flybensin er 100LL (100 oktan LowLead).orion wrote:Har ikke råd til nytt dekkGixxerman wrote:Lappet dekketKast dekket, kjøp nytt dekk + slange
Er ikke sikkert du har fått ut alt glasset og at det atter en gang har ført til punktering
Men har netopp komt hjem fra dekk ting/plassen, så de sa de skulle se på det... vell får nå håpe det blir lufft tett denne gangen da.. iverstefall får jeg meg en flytur åver neste fartshump, *kjøre i 50km/t bremse litt ned, komme på tåppen av hompen, BANG= Jeg flyr ett par meter...* =]
Jeg som hadde gledet meg til og fylle litt flybensin (95blyfri) på krutt tønna i dag å greier (@shadow'en..).. jaja *sukk*
"Vann"!Gixxerman wrote:Jepp Desmo. Parafin og bensin blandings. Skål
Bar som en måleenhet,ikke et sted.......Jalmar wrote:Jeg har aldri fått 175 oktan i noen bar jeg.
Lurer på om det kan tilsvare 30 pund/tomme (lbs/inch), og det blir litt over 2 bar. Mener en bar tilsvarer 14 lbs/inchDesmo wrote:Ladetrykk? Mer enn 30 tommer kvikksølvsøyle. Hva det blir i bar,aner jeg ikke!
Hadde jeg Googlet før,hadde jeg funnet det ut. 30 inches of mercury er litt over en bar. Fant en nyttig side,med omregningstabeller for de aller fleste måleenheter her;http://www.onlineconversion.com/Ragnhild wrote:Lurer på om det kan tilsvare 30 pund/tomme (lbs/inch), og det blir litt over 2 bar. Mener en bar tilsvarer 14 lbs/inchDesmo wrote:Ladetrykk? Mer enn 30 tommer kvikksølvsøyle. Hva det blir i bar,aner jeg ikke!