Ghostrider

Prat om tung MC.
R

Post by R »

motormats wrote:
R wrote: GR's alter ego har også verdensrekorden i å kjøre raskest på bakhjulet, over 300kmt. Slå den de som kan.
GR's alter ego, ja? nå kommenterer vi ghostrider, altså det vi får se i filmene.
Ja, og da vedder jeg på at du ikke har særlig erfaring med tung mc. Det er jo helt latterlig å slenge ut at flere stuntere kan klare det han gjør og mer til. Jeg har sett flere helt sinsyke attempts på å gjøre som GR, og alle må sies å være slappe i forhold. GR er i en klasse for seg, vil våge å kalle han unik. Det er ikke mange som fikser det han gjør, det er like mye psykisk som fysisk. :wink:
Tore^NSR

Post by Tore^NSR »

Kriz wrote:også en ting jeg vil nevne er at gr challenge er bløff det står winners:

Christer ??? - Gjorvik/Norway (meg) og jeg fikk aldri noe fra dessa folka.. og dette er noen månder siden begyner å bli
Hva har du vunnet da? :?
motormats

Post by motormats »

Tore^NSR wrote:
Kriz wrote:også en ting jeg vil nevne er at gr challenge er bløff det står winners:

Christer ??? - Gjorvik/Norway (meg) og jeg fikk aldri noe fra dessa folka.. og dette er noen månder siden begyner å bli
Hva har du vunnet da? :?
er du helt teit? han sa ikke "jeg har vunnet mange race", han sa at GR challenge var bløff.

@R: kan du ikke vise til hvilke stunts du mener? av det jeg har sett så tar han wheelies og burnouts, man skal ikke lete lenge etter folk som kan disse triksene. hvis du snakker om noen helt andre, kan du ikke forklare hvilke?
R

Post by R »

motormats wrote:@R: kan du ikke vise til hvilke stunts du mener? av det jeg har sett så tar han wheelies og burnouts, man skal ikke lete lenge etter folk som kan disse triksene. hvis du snakker om noen helt andre, kan du ikke forklare hvilke?
Uff... Det er vel ikke helt det GR er mest kjent for. Orker ikke diskutere dette her as. Sikkert mange som kan gjøre det samme som han, inkludert faren din :roll:
adoniz

Post by adoniz »

er gr lisom ikke god nokk el?

tror han hadde kjørt ifra de fleste av oss..
Gixxerman

Post by Gixxerman »

adoniz

Post by adoniz »

hehe.. du kan jo trampe fra han :)

Bratt nokk bakke så :)

Den filmen er en måha ja.. :D

Hva synes folk om 3'ern da? Ikke sett den..
Gixxerman

Post by Gixxerman »

3'ern var litt skuffende for jeg hadde ventet mer film av turbo busa'n, men den hentet seg litt inn igjen med bonusmaterialet. Litt stunts osv
adoniz

Post by adoniz »

ok, må vel ha den og da. :) Har 1+2..

Noen andre filmer å anbefale folkens??
LinnSurion

Post by LinnSurion »

Har egentlig så veldig mye til overs for Ghostrider. Jeg ser ikke morroa i det.
"I have many skills"
Nothing says "I love you" like a dorullnisse
Sirupsnapp

Post by Sirupsnapp »

R wrote:
motormats wrote:@R: kan du ikke vise til hvilke stunts du mener? av det jeg har sett så tar han wheelies og burnouts, man skal ikke lete lenge etter folk som kan disse triksene. hvis du snakker om noen helt andre, kan du ikke forklare hvilke?
Uff... Det er vel ikke helt det GR er mest kjent for. Orker ikke diskutere dette her as. Sikkert mange som kan gjøre det samme som han, inkludert faren din :roll:
Sitter bare og teller sekund til vi får se noe slikt:

"ducati er bare best. pappa har en 999R, og han fjernet bare en dingseboms i motoren og vops, så ble det en 1300 kubbiker med over 600 hk"

-fra gamle dager.

Mats, hvis du bare har sett GR gjøre burnouts og wheelies er du vel ikke akkurat superkvalifisert til å uttale deg om ferdighetene hans? :roll:

Tore mente nok om om han hadde vunnet i trekningen om en sykkel, tenk litt før du kaller noen andre enn degselv teit.

Er GR's alter ego (som forresten betyr "hans andre jeg") god å til å kjøre på bane, så er faktisk den sortkledde gixxerkjøreren mellom sthlm-uppsala også god til å kjøre på bane...

fred ut.
Rape me if I'm wrong - Hakuna Matata

Rieju Spike 2004mod til salgs med Tecnigas eff. anlegg, turtallsperre og drevsett. 18tusen. PM for mer ønskelig info =)
adoniz

Post by adoniz »

LinnSurion wrote:Har egentlig så veldig mye til overs for Ghostrider. Jeg ser ikke morroa i det.
egentlig ikke mener du :P
haavard.ha

Post by haavard.ha »

Jeg leste et intervju med ghostrider for litt siden. Det var ganske interessant.
Han fortalte at hele ghostrider-konseptet startet som en parodi på Getaway In Stockholm.
Har noen en link til dette intervjuet?

EDIT: Fant den :D
2001 Aprilia RS 125
Gixxerman

Post by Gixxerman »

adoniz wrote:ok, må vel ha den og da. :) Har 1+2..

Noen andre filmer å anbefale folkens??
Ikke samme sjangern, er cross + masse kødd, Travis Pastrana and the nitro circus 2. Jævla mye artig der ass, must see :D Masse freestyle MX +++ Stor variasjon \:D/ Egentlig alt mulig av ekstrem sporter + en porsjon Jackass tendenser :wink:
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Ja da lå Ghostrider 4 i postkassen. :D Tilbakemelding kommer 8)
Post Reply