var det jeg mente ogsåDoffen wrote:under riktig behandling. mener at nsr tåler litt mindre kjerlighet enn en mito.
Vanskelig Dilemma.. klarer ikke bestemme meg for Mito/GPR
Current: Aprilia Rs 125, 2005 modell
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**
-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt
-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**
-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt
-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
Re: få
Haha.. Bra sagt.. Hekken er ikke pen nei, hvertfall ikke god å sitte på.. Føles som den spissehekken holder på å stikke inni ræva di..NeoNxiX wrote:Derbi'n si rompe, er en plankebit som er limt sammen med resten av sykkelen med dårlig papirlim.NeoN wrote:mito har stygge baklykter, rompa til derbi kan absolutt ingen klage på? )
Er hekken det eneste du har vurdert?![]()
Det må det være.
Mito hekken derimot, er klassisk og sofistikert..
Den klassiske racer looken.
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!
1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
eg synst nesten at han får kjøpe en derbi, så får han heller sei at han angra på det etter på/ eller er stor fornøgd! alle har forsjelig smak, enn skal jo velge den sykkelen enn føler mest for sjølv, så du blir sikkert fornøgd, men ville kansje vurdert litt mito siden du er på tanken!.. test begge to før du bestemmer deg ville eg gjort!...
no: Honda cbr 600F 1998 mod
(x) 125ccm daelim daystar 01 mod
(x) 50 ccm yamaha salient 85 mod
(x) 125ccm daelim daystar 01 mod
(x) 50 ccm yamaha salient 85 mod