Kjører ikke du med skilt ?TDK wrote:Han kjører vel like ulovelig som meg + at kjøretøyet hans ikke er i forskriftsmessig stand i forhold til lett-mc kravene...
Da var det min tur :( :evil:
no way?!? alle på forumet tryner nå jo! Jeg var ute idag, riktignok på passarsjersetet idag, med en kamerat (med lappen) ved styret....Eike_Oak wrote:Ble nok megKrasjet i ett tre som lå uti veien for 10 minutt siden, har JÆVLI VONDT. Hadde det ikke vært for at jeg ikke hadde skilt hadde jeg bare ligget der til ambulansen kom
Girhendel knakk, kåpe fikk stor ripe, blinklys falt av og fothendel knakk
Jeg kjører absolutt med skilt ja. Går det bra med deg eller?
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
-
er veldig få ulyker her som er relatert med det
men nå om dagen kjører jeg rundt på cbren etter det har regna er det hjulglepp etter hjulglepp konstant.. blir nesten vant til hjulglepp... er helt psycho, fikk en powerslide gjennom 2 svinger i dag og da jeg girer ned så er det hjullglipp bak og framhjul glipp under halv-hard nedbremsing.. har lyst på mye tjukkere dekk så jeg slipper dette

men nå om dagen kjører jeg rundt på cbren etter det har regna er det hjulglepp etter hjulglepp konstant.. blir nesten vant til hjulglepp... er helt psycho, fikk en powerslide gjennom 2 svinger i dag og da jeg girer ned så er det hjullglipp bak og framhjul glipp under halv-hard nedbremsing.. har lyst på mye tjukkere dekk så jeg slipper dette
[img] http://www.freewebs.com/fantten/hh.bmp [/img]
Kan vel legge inn "standardforklaringen" her
Velvel, jeg kjørte fra Olsvik med mål Sundt (Sotra), traff på en venn på veien så jeg snakket litt med han, han hadde tenkt seg akkuratt samme plassen som meg (samme person) men turde ikke sitte på med meg over Sotrabroen pga. vinden, så jeg kjører videre. Gir på full pinne i en liten nedoverbakke med en liten sweeper. 50 meter etter sweeperen ser jeg ett jævla tre midt i veien! klarte akkuratt å komme ani bremsen før jeg endelig kjører rett i treet, neste jeg husker er lyden av kåpe som glir på assfalten, verste lyden jeg har hørt noensinne! Reiser meg fort som f*** opp igjen og skrur av motoren, prøver å løfte sykkelen selv men før jeg klarte det så kom fyren som hadde kjørt bak meg og hjalp meg, sa at det ikke er så smart å kjøre uten skilt og at han skal ringe til statens vegvesen og få de til å flytte treet etter at jeg har stukket, siden jeg kjører uten skilter, takk sier jeg. Så kommer det noen fler som hjelper til med å flytte treet foreløpig inn på en bussholdeplass, en av de som kom for å hjelpe til med treet sier at jeg bør stikke før politiet kommer, så jeg settet opp sykkelen og prøver å starte den, får ingen reaksjon fra el. starten så prøver jeg å sette den den i 1 gir for å trille den i gang. Finner ut at girhendel og fotpedal er knukket av, så jeg bøyer meg ned for å sette den i gir. Møter på en god del motstand men klarer det til slutt, får trillet den igang og kjører hjem på 1. giret. Så nå sitter jeg her med ene blinklyset og fotpedalen som ene fyren ga til meg rett før jeg kjørte. Har også jævli vondt i skulderen, veldig vondt i kneet og litt vondt i albuen
Etter at jeg skrev det så har jeg gradvis mistet evnen til å gå
Kjørte forrøvrig i 60-70 når jeg traff treet
Velvel, jeg kjørte fra Olsvik med mål Sundt (Sotra), traff på en venn på veien så jeg snakket litt med han, han hadde tenkt seg akkuratt samme plassen som meg (samme person) men turde ikke sitte på med meg over Sotrabroen pga. vinden, så jeg kjører videre. Gir på full pinne i en liten nedoverbakke med en liten sweeper. 50 meter etter sweeperen ser jeg ett jævla tre midt i veien! klarte akkuratt å komme ani bremsen før jeg endelig kjører rett i treet, neste jeg husker er lyden av kåpe som glir på assfalten, verste lyden jeg har hørt noensinne! Reiser meg fort som f*** opp igjen og skrur av motoren, prøver å løfte sykkelen selv men før jeg klarte det så kom fyren som hadde kjørt bak meg og hjalp meg, sa at det ikke er så smart å kjøre uten skilt og at han skal ringe til statens vegvesen og få de til å flytte treet etter at jeg har stukket, siden jeg kjører uten skilter, takk sier jeg. Så kommer det noen fler som hjelper til med å flytte treet foreløpig inn på en bussholdeplass, en av de som kom for å hjelpe til med treet sier at jeg bør stikke før politiet kommer, så jeg settet opp sykkelen og prøver å starte den, får ingen reaksjon fra el. starten så prøver jeg å sette den den i 1 gir for å trille den i gang. Finner ut at girhendel og fotpedal er knukket av, så jeg bøyer meg ned for å sette den i gir. Møter på en god del motstand men klarer det til slutt, får trillet den igang og kjører hjem på 1. giret. Så nå sitter jeg her med ene blinklyset og fotpedalen som ene fyren ga til meg rett før jeg kjørte. Har også jævli vondt i skulderen, veldig vondt i kneet og litt vondt i albuen
Etter at jeg skrev det så har jeg gradvis mistet evnen til å gå

Kjørte forrøvrig i 60-70 når jeg traff treet
- Skyt her -
-
Er merkelig det med å tryne, merker nesten ikke en dritt smerte da du tryner, men etterpå gjør det vondt
og som oftest, hvis du er hel så løper du bort for å sjekke syklen før du har sett om du har brekt et eller annet
litt morro at vi bryr oss mer om sykla enn oss selv

-
motoren min døde hundredeler etter jeg "våknet" eller kom til meg selv igjen 

Når jeg tryna hørte jeg noen helvettes lyder (kåper mot asphalten), og så traff jeg bakken. var på nippet til å slokne helt de første sekundene , så ålte jeg meg bort til sykkelen for å slå av tenninga. merka ikke stort til at jeg faktisk hadde brukket foten før jeg lå i sykebilen.
Yamaha Neos -
X
Rieju RS2 Matrix 2003
Rieju RS2 Matrix 2005
X
Rieju RS2 Matrix 2003
Rieju RS2 Matrix 2005
Fyfaen en nesten ulykke skulle svinge ut nesten etter jeg begynte turen min, og jeg kjører uti ser det kommer bil fra venstra og kjører rolig ut, bilen kjører også rolig men den stopper ikke bare holder samme tempo... virka som om den 85-90 år gamle mannen dreiv å bomma på clutchen og bremsen eller noe sånt så jeg var bare cm unna og da stoppa jævlen så jeg måtte nesten ut i grøfta på mitt felt for å klare svingen...
jeg har hatt 2 nesten ulykker og 1 ulykke alle 3 er involvert seniorer (60++) folk de burde miste lappen alle sammen
jeg har hatt 2 nesten ulykker og 1 ulykke alle 3 er involvert seniorer (60++) folk de burde miste lappen alle sammen
Sjekket ikke etter skader på meg selv engang. Bare reiste meg opp igjen fort som f*** løp bort til sykkelen og skrudde av tenninga, tok ett par skritt tilbake for å ta av meg hjelmen, sa "ja" til fyren i bilen bak meg når han spurte om det gikk bra så prøvde jeg å løfte sykkelen selv, men fyren kom og hjalp meg før jeg klarte det
Første jeg sa når vi fikk løftet sykkelen var "Faen! Dette blir dyrt"
Husker egentlig ikke noe av det som skjedde ordentlig før etter jeg satt på sykkelen igjen og girte ned i 1 på den brukne girpedalen med hånden. Det som irriterer meg mest er at jeg ikke klarer å huske om jeg bremsa eller ikke
Tror at jeg ikke bremsa, men utifra skadene å dømme så gjorde jeg det
Første jeg sa når vi fikk løftet sykkelen var "Faen! Dette blir dyrt"

Husker egentlig ikke noe av det som skjedde ordentlig før etter jeg satt på sykkelen igjen og girte ned i 1 på den brukne girpedalen med hånden. Det som irriterer meg mest er at jeg ikke klarer å huske om jeg bremsa eller ikke

- Skyt her -