[FILM]GSXR1000 vs. Westfield("bil")
- ninja-mannen(c)
- Posts: 203
- Joined: 27 Apr 2005 20:23
- MC: Kawasaki ZX6-R `03
- Location: Westcoast
- Contact:
På den banen kunne jo faktisk en 600 hatt en lite fordel ja....ninja-mannen(c) wrote:Konklusjonen må vel bli at GSX-R1000 K5 er en treig sykkel siden den blir slått av en bil. Burde vel hatt større avstand tidsmessig til Ducati 999. ZX6-R hadde nok vært den optimale tohjulingen mot den bilen
Gutta, hvordan klarte dere egentlig å dra denne tråden fra banekjøring med motorsykkel til ''fulgetitting''og rennende sikkel?
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
- Desmo
- Posts: 9112
- Joined: 22 May 2005 08:52
- MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900 - Location: Lena
Det begynte her;TDK wrote:På den banen kunne jo faktisk en 600 hatt en lite fordel ja....ninja-mannen(c) wrote:Konklusjonen må vel bli at GSX-R1000 K5 er en treig sykkel siden den blir slått av en bil. Burde vel hatt større avstand tidsmessig til Ducati 999. ZX6-R hadde nok vært den optimale tohjulingen mot den bilen
Gutta, hvordan klarte dere egentlig å dra denne tråden fra banekjøring med motorsykkel til ''fulgetitting''og rennende sikkel?
Jalmar skrev:
Eller tråsykkel og skinndress...
Og jeg svarte;
......og hjelm med fullt av krimskrams og "glo-på-damene"-visir.
Last edited by Desmo on 09 Nov 2005 17:15, edited 1 time in total.
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
-Pogo
- Suzuki Tsx
- Posts: 36
- Joined: 27 Apr 2005 07:42
Ja, det er hevet over enhver tvil, fordelen med MC er at en sykkel til en grei pris stort sett gruser det meste man får kjøpt av biler. Jeg antar at på en "gjennomsnittlig bane" (såklart avheningeg av hvor mange svinger og rettstrekker det er) så må man ha en ganske så dyr bil for å slå en MC.Suzuki Tsx wrote:"motorsykkel er best" syns nå jeg hører hele tia og så når dem tester det imot bil så vinner bilen og da sier dere "skulle hadt en bedre sjåfør" bare innrøm det bil er best på bane. hadde dere tatt rossi sin yamaha med han mot en bil som gikk i samme klasse hadde det blitt f1 med han skomaker
AtW
Godt poeng Atw de fleste biler opp til 300 000 tar ikke en orginal lettmc på 0-100 når vi tar i betraktning at vi kjører lovli her til lands.
Før:
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
Tja, vil da si at de fleste nye biler tar 0-100 under 13 sek?NeoN wrote:Godt poeng Atw de fleste biler opp til 300 000 tar ikke en orginal lettmc på 0-100 når vi tar i betraktning at vi kjører lovli her til lands.
Tror ikke han tenkte på lettmc for å si det slik...
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Hehe, tenkte nok ikke på lett nei La oss si en GSXR-1000 vet ikke hvor raskt den drar 0-100, 2.8 sekund eller noe? Finnes det engang biler å få kjøpt som gjør det? Men drar du inn svinger så klarer bilen seg bedre. Men det er der den "gjennomsnittlige banen" min kommer inn (i den grad noe sånt finnes), vil tippe du må endel opp i pris også for å være kjappest meg bil der. Så jeg vil si man definitivt får mest moro for pengene på en MC.TDK wrote:Tja, vil da si at de fleste nye biler tar 0-100 under 13 sek?NeoN wrote:Godt poeng Atw de fleste biler opp til 300 000 tar ikke en orginal lettmc på 0-100 når vi tar i betraktning at vi kjører lovli her til lands.
Tror ikke han tenkte på lettmc for å si det slik...
OT: Har egentlig bare prøvd en lettsykkel, og må si den var litt daff, var liksom ikke såå mye mer sprut enn i scooteren min (selvsagt akser den jo fortere, men det var liksom ikke den store forskjellen i feeling), men det skal jo sies at dette var en gasnke gammel sak da. En gammel hinda fra 70-tallet eller noe.
AtW