Winalot wrote:nå gir jeg meg, så får dere kose dere i denne diskusjonen
Siste kommentar: Gixxer, du betaler langt derifra flere tusenlapper bare for designen zen micro: 2 200, Ipod Nano (den nye etterfølgeren til mini): 2015,- (MERK: nano har 1GB mindre plass). Så du betaler litt mer hvis en tar lagringsforskjellen til gode, men det er aboslutt ikke snakk om tusenlapper
Siste kommentar: Gixxer, du betaler langt derifra flere tusenlapper bare for designen zen micro: 2 200, Ipod Nano (den nye etterfølgeren til mini): 2015,- (MERK: nano har 1GB mindre plass). Så du betaler litt mer hvis en tar lagringsforskjellen til gode, men det er aboslutt ikke snakk om tusenlapper
Zen micro med 5 GB koster under 1500 kroner på billigste butikk, å dra fram en veldig dyr butikk blir bare dumt. Når det er sagt er nano en flash-spilelr så det er jo ikke så overraskende heller.
ChristR wrote:Men guys.. Damen har bestemt seg for Apple, hvorfor overtale henne til å kjøpe seg en god runner up?
Hehe, tror du er den eneste som forstår. Det skal mye til nå før jeg ombestemmer meg.
Men hvis jeg kjøper den fra apple sine sider, hva gjør jeg hvis det er et eller annet gærnt med den?
Da sender du en mail eller ringer til Apple Norge som ligger i Sverige..
Da kommer det et bud å henter iPoden din. Andre ganger får du en pakke i posten som du legger iPoden oppi og sender videre.
Du kan jo også dra til et apple center. De er jo endel av dem også.
Makan til kundeservice som de har på Apple store har jeg ikke sett! JEg bestilte vesker derfra. De dro hjem til meg for å levere, men jeg var ikke hjemme, så de ga den videre til posten. Posten rota bort pakken. Da dro budet selv fra Oslo til Sarpsborg for å lete etter pakka på postterminalen. På kvelden kom han på døra med pakka..
Det virker i alle fall som det ikke mangler noe påkundeservicen.
Ikke at jeg pleier å ødelegge ting, men siden den koster såpass, er det kjekt å kunne fikse den. Takk for alle svarene. Mest sannsynelig blir det en iPod 30gb... Hvis ikke noe uforutsett skulle dukke opp som får meg til å ombestemme meg.
"I have many skills" Nothing says "I love you" like a dorullnisse
Doffen wrote:ja, skulle likt å se creative gjøre noe slikt
Herregud, kan ikke folk bare kjøpe det de har lyst på, jeg mener creative har like god kundeservice, men det er vel ikke noe dere bryr dere om. Jeg er hvertfall veldig fornøyd med creative, fikk en ny spiller på dagen grunnet slitasje på jack-inputen.
ChristR wrote:Makan til kundeservice som de har på Apple store har jeg ikke sett! JEg bestilte vesker derfra. De dro hjem til meg for å levere, men jeg var ikke hjemme, så de ga den videre til posten. Posten rota bort pakken. Da dro budet selv fra Oslo til Sarpsborg for å lete etter pakka på postterminalen. På kvelden kom han på døra med pakka..
Kanskje de er så gjerrige at de ikke ville sende en ny
Neida, men 30GB Linn, har du SÅ mye musikk?