@RuneMC: Tildet siste bildet med flom-merker: Ja detta er jo så gammalt at det er for Helle-ristniger å regne. Det er jo mye snakk om flom i elvene nå utover sommern, så da er det jo greit å se hvor ille det har vært ved tidligere flommer

Sånn, fiksa linkenGeirhell wrote:Dagens stunt med Dash Bord cam på MC, lite utdrag av turen. (Frontkamera er litt mørk, feil setting fra min side er korrigert nå, så neste gang burde det funke.
[youtube][/youtube]
TakkerBikeridr wrote:Sånn, fiksa linkenGeirhell wrote:Dagens stunt med Dash Bord cam på MC, lite utdrag av turen. (Frontkamera er litt mørk, feil setting fra min side er korrigert nå, så neste gang burde det funke.
[youtube][/youtube]
Har litt vanskelig å bestemme meg for om det er hakkete, eller om det er vibrasjoner,Geirhell wrote:Dagens stunt med Dash Bord cam på MC, lite utdrag av turen. (Frontkamera er litt mørk, feil setting fra min side er korrigert nå, så neste gang burde det funke.
30 bilder/s er nok Standard med sw versjon 1.01. Tror det er bildestabiliseringen som blir overarbeidet. Skal endre litt så får vi se. Kamera bak så jo faktisk bedre ut. Har satt opp lysfølsomhet litt. Vi får se... det er ingen god erstatning for hjelm kamera men til dokumentasjon burde det virke ok.[emoji6]ojda wrote:Har litt vanskelig å bestemme meg for om det er hakkete, eller om det er vibrasjoner,Geirhell wrote:Dagens stunt med Dash Bord cam på MC, lite utdrag av turen. (Frontkamera er litt mørk, feil setting fra min side er korrigert nå, så neste gang burde det funke.
men som actioncamera-opptak synes jeg det ble litt skuffende![]()
Som daschcam-dokumentasjon derimot var det helt konge![]()
Har du mulighet til å øke fps?
Som de andre sier; noe "ustø" stabilisering, men lydkvaliteten var jo helt begredeligGeirHellwigPedersen wrote:30 bilder/s er nok Standard med sw versjon 1.01. Tror det er bildestabiliseringen som blir overarbeidet. Skal endre litt så får vi se. Kamera bak så jo faktisk bedre ut. Har satt opp lysfølsomhet litt. Vi får se... det er ingen god erstatning for hjelm kamera men til dokumentasjon burde det virke ok.[emoji6]ojda wrote:Har litt vanskelig å bestemme meg for om det er hakkete, eller om det er vibrasjoner,Geirhell wrote:Dagens stunt med Dash Bord cam på MC, lite utdrag av turen. (Frontkamera er litt mørk, feil setting fra min side er korrigert nå, så neste gang burde det funke.
men som actioncamera-opptak synes jeg det ble litt skuffende![]()
Som daschcam-dokumentasjon derimot var det helt konge![]()
Har du mulighet til å øke fps?
Sent fra min mobile telefon via Tapatalk
Fixa'n jegJRO wrote:Til knutk, her har du en Youtube link til mannen i England vi snakket om og som bygger om sykler han heter Allen Millyard.![]()
![]()
[youtube][/youtube]