Helt enig. Vi har mye av skylden selv. Det er vanskelig å beherske seg når man har 150 hester mellom beina og så og si alle motorsyklister kjører som svin fra tid til annen. Men det forskjell på hvor, når og hvordan man gjør det. Noen kjører som om de har ADHD og er rusa på amfetamin hele tida (kanskje de er det?). Andre gir på når det er god oversikt og lite trafikk for så å kjøre pent resten av tida.shinobi wrote:Ja dette er sykt sier dere...
Men vi MC førere får nok ta en del av skylda når vi kjører på bakhjulet mellom biler i trafikken skjønner jeg godt at folk reagerer. Det er noen som ødelegger for alle andre og sånn kommer det nok til å være. Jeg liker å leke med sykkelen selv, men begrenser meg i trafikken. Jeg kan ikke si at jeg er noe godt forbilde når det gjelder trafikk men du verden så mange værre det er der ute. Men statistikken for bilulykker er jo høyere og MC ulykker har det jo blitt færre av prosentvis de siste årene så egentlig skjønner jeg ikke hva forslaget er begrunnet i. Da kjører jeg heller med gul vest som noen foreslo tidligere i år, og tar obligatorisk førerutviklingskurs hvert år.
Forby MC i trafikken!!!??? Da flytter jeg til Sverige!
Jeg skjønner godt at folk som ikke kjører sykkel blir skremt av store r-sykler som kommer forbi på bakhjulet i 200km/t.
Så hvis vi alle var litt mer diskret (vet ikke om jeg stavet det riktig) når vi skulle ut å få et litte adrenalin-kick så hadde kanskje ikke disse byråkratene tenkt så mye på motorsykler.