Øvelseskjører med en honda nsr på kjøreskolen og er en del som hilserMacPlaya wrote:Opplevde en del hilsing når jeg kjørte med kjøreskolen, og en under oppkjøringen... tenkte jeg ikke fikk hilse tilbake når sensor satt bakpå

Øvelseskjører med en honda nsr på kjøreskolen og er en del som hilserMacPlaya wrote:Opplevde en del hilsing når jeg kjørte med kjøreskolen, og en under oppkjøringen... tenkte jeg ikke fikk hilse tilbake når sensor satt bakpå
De tror sikkert du er mopped til du kjører forbi, og de hører lyden-Erlend- wrote:Sjelden at noen hilser til meg, hilser som regel men gidder ikke etter en stund, plutselig er det en som hilser på meg, da rekker jeg det selvsagt ikke!
Kjører KTM EXC 525, tror de jeg kjører moped?
Opplever det samme når jeg kommer på "Colgate'n",men den putrer jo bare. Med hensikt! Er mange hytter langs grusveiene på Totenåsen, og da er det greit å kjunne kjøre litt "radig" uten å vekke så mye oppsikt p.g.a. at den bråker.-Erlend- wrote:Sjelden at noen hilser til meg, hilser som regel men gidder ikke etter en stund, plutselig er det en som hilser på meg, da rekker jeg det selvsagt ikke!
Kjører KTM EXC 525, tror de jeg kjører moped?
Rart det der.. Jeg kjører en gammel 180 kubikks vespa og hilser på alt på to hjul. Og med unntak av mopedene er det bare r-sykler og store moderne skutere som ikke hilser tilbake.Kriz wrote:Hilste på en scooter i dag.. en stor scooter.... 500ccm eller noe, hilste ikke tilbake.. første og siste gang jeg hilser på scooter
Så fordi vi ikke bruker fullt utstyr er vi ikke "motorsyklister"? Vi har da 2 hjul og motor vi ogsåRH racing wrote:folk som kjører nyere skootere er ikke motorsykklister.. det er faktisk dem det er færrest av som kjører med fullt utstyr..