Skiskyting type standplass på enden av hoppbakken. Bush utleverer fanger som har begått fientlige, eller har tenk å begå fiendtilige handlinger ovenfor US of A til å være hoppere. Blir nok med tider og stunder nasjonalidretten i USA.
Dagen i dag har vært pregeget av venting på deler som nok kommer med tid og stunder samt oppdagelsen av at den skull design bremseveske cappen som lå ute på Ebay gikk ut på tid. Dette var særdeles dårlige nyheter da den matcha sykkeln godt.
Nå er det bare mekking i vinter og fiksing av deler som gjennstår. Da planen med svingarma er lagt på is blir det få den som jeg vil nå. Oppdatert to do liste:
*Slutte vente så ille på nye forhvilere og mushrooms!
*Mekke alle småting som acerbis`n og skaffe en ordentlig patent på forskjermen.
*Dette evinnelige hornet som jeg driver grubbler på.
*Jeg har kommet over en del "oppned gafler" som har en tiltalende pris og utseende. Ser ikke noe annet valg en å innføre en slik
*Leppa skal nok gjøres større da den ikke dekke like godt, samt at den muligens blir laget i tykkere materiale og bytta lakk på. Tenkte samme som selve sykkeln er i.
*Sjekke jevnlig etter Bremseveske lokk i skull design.
Ellers fant jeg jo ut at siden dette kan bli rekordsesongen vi prater om når vi er 90år og høy på alt av gammlehjem druger, skal jeg dra den så langt som mulig. Sjekka varselet på met.no og ting ser lovende ut.
Legger med noen bilder av damene som har skjønt opplegget iallefall.