Mushrooms heter det Men ja de skal funke ved mindre velt. Får man en highsider i 150+ så er det vel bare å glemme men hehe. Men for all del kjøp slike man får festet i ramma, og ikke i plastikken.
Henter posørhendlene imorgen tenker jeg. Fikk lapp i posten om at jeg kunne fortolle dem selv, eller vente på at posten skulle gjøre det, så da gjør jeg det nok selv. Skal få tatt noen bilder tenker jeg
Nei, jeg kjøpte de på EBAY til 160 dollar. Så ble det 35 dollar i frakt, også skulle de snille tullemennene i Norge ha 400kr. Totalpris ble rundt 1600kr
Gixxerman wrote:Nei, jeg kjøpte de på EBAY til 160 dollar. Så ble det 35 dollar i frakt, også skulle de snille tullemennene i Norge ha 400kr. Totalpris ble rundt 1600kr
Omtrent lik pris da! Kjøpte fra Pazzo. Håper å slippe unna toll og tull
Team PINK Jeg liker bare ting hvis de er rooooosaaa <3
Targa? haha.. når jeg hører det ordet tenker jeg kun Porsche 911 Targa.. er den værste bilen ever jeg skrur på.. ville ikke hatt porsche targa om den så stod i gården min en dag med navnet mitt på skiltet..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!