hva ser DU etter i en storsykkel?
- @drenalineJunki£
- Posts: 446
- Joined: 22 May 2005 22:18
- Location: Lier
En storsykkel skal være sterk nok til at du ikke kjenner hvis du har noen som sitter på...... Må kunne akse ok"ish", se ok ut er vel greit... Men er vel mest interisert i kjørekomforen selv, + at jeg gidder ikke kjøre en sykkel som er så dyr at du får dårlig samvittighet hvis du ikke får kjørt den en dag eller 2....
For meg skal sykkel være noe jeg kan leke meg med "forholdsvis lovlig". Bare det å ta min egen sykel fra garasjen min og stikke ut en tur for å lufte seg litt er GLIMRENDE!!
Er jo første sesongen min med egen sykkel. så jeg kommer meg vel mere inn i "sykkelmiljøer" etter hvert....
For meg skal sykkel være noe jeg kan leke meg med "forholdsvis lovlig". Bare det å ta min egen sykel fra garasjen min og stikke ut en tur for å lufte seg litt er GLIMRENDE!!
Er jo første sesongen min med egen sykkel. så jeg kommer meg vel mere inn i "sykkelmiljøer" etter hvert....
- indianeren
- Posts: 973
- Joined: 29 Apr 2005 14:54
-
- Posts: 5368
- Joined: 01 May 2005 18:01
- MC: BMW R1200GS Adventure
- Location: Ikke kjør fortere enn skytsengelen din flyr
Takk, bare lurer 


Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
Det er også viktig at ikke den faller fra hverandre mens man kjører:
http://www.1tail.com/2005_GSXR_frame/
http://www.1tail.com/2005_GSXR_frame/
V4 fun
-
- Posts: 5368
- Joined: 01 May 2005 18:01
- MC: BMW R1200GS Adventure
- Location: Ikke kjør fortere enn skytsengelen din flyr
Går ut fra at de Indianene som har den feilen er tatt ut av daglig bruk, eller hur 


Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
- indianeren
- Posts: 973
- Joined: 29 Apr 2005 14:54
det der så skummelt ut..
Hadde nesten regnet med at en del av kvalitetskontrollen var å røntgensjekke alle sveiser... Iallefall på en sykkel som er såpass kraftig.
Brodern har prøvekjørt en sånn.. er vistnok ville greier. Passet best på bane mente han..
det har da hendt at gamle rammer har gått istykker..
Heldigvis er rammene veldig solide (og svinetunge!) så de overlever litt gravrust etc. Men.. vi bruker gjerne røntgen sjekk eller bruddanviser på gamle deler når man er i tvil.
Hadde nesten regnet med at en del av kvalitetskontrollen var å røntgensjekke alle sveiser... Iallefall på en sykkel som er såpass kraftig.
Brodern har prøvekjørt en sånn.. er vistnok ville greier. Passet best på bane mente han..
det har da hendt at gamle rammer har gått istykker..
Heldigvis er rammene veldig solide (og svinetunge!) så de overlever litt gravrust etc. Men.. vi bruker gjerne røntgen sjekk eller bruddanviser på gamle deler når man er i tvil.
uff
uff, så ikke bra ut i hele tatt=/
Før:
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333