Nettshop?Gixxerman wrote:Kjøp Halvarsson sin. Koster i underkant av 200kr men den funker. Vindtett som bare rakkern, og det i høye hastigheter ogsåVant testen i Bike her nylig, så det er et sikkert kjøp.
Noen som har startet sesongen enda?
http://www.jofama.se/motorcycle_wear/retailers/Gorgeous wrote:Nettshop?Gixxerman wrote:Kjøp Halvarsson sin. Koster i underkant av 200kr men den funker. Vindtett som bare rakkern, og det i høye hastigheter ogsåVant testen i Bike her nylig, så det er et sikkert kjøp.
- bikejanerik
- MC: GT750 og GT550 og B-king................Suzuki, så klart
mc sesong
Sesongen har begynt, helt klart. Påsken ble litt amputert, men har hittil dratt på meg og syklene ca 80 mil. Onsdagstreffet på tyrigrava er i full gang. 3 ganger på meg og kjørekompisene allerede 

Sykler: Suzuki GT750 72m og Suzuki GT550 75m
Og..yess, en B-king. Juhuuuuu. Og nå eier jeg en svart en.........yessssss
Og..yess, en B-king. Juhuuuuu. Og nå eier jeg en svart en.........yessssss
Er det den dem kaller halskrage der? Til 188,-?Gixxerman wrote:http://www.jofama.se/motorcycle_wear/retailers/Gorgeous wrote:Nettshop?Gixxerman wrote:Kjøp Halvarsson sin. Koster i underkant av 200kr men den funker. Vindtett som bare rakkern, og det i høye hastigheter ogsåVant testen i Bike her nylig, så det er et sikkert kjøp.
Er ikke så behagelig å kjøre med skjerf, så hvis denne er bra så er den absolutt ett bra alternativ...
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
Det er den Neckcollar til 188,- det er snakk om. Jeg har prøvd en del siste året og jeg er veldig fornøyd med denne. Helt suveren.
Den vant testen i bike også
Den vant testen i bike også

I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
YouTube
MyRoute-app
-
Kjørte årets første tur idag
Fikk fyr på biken, så da var det bare på med utstyret, men kjørte bare hjem. Litt for å slippe å ta T-bane, tog og buss, men også for å få luft i nesa igjen. Herlig følelse
Dekk, kjede/drev og litt sånt er så som så, men det skal jeg bytte en av kommende dager. Måtte bare rulle nå ettersom jeg ikke klarte å motstå fristelsen 

Fikk fyr på biken, så da var det bare på med utstyret, men kjørte bare hjem. Litt for å slippe å ta T-bane, tog og buss, men også for å få luft i nesa igjen. Herlig følelse