Førerkortløs:-(

Prat om tung MC.
Jalmar

Post by Jalmar »

Desmo wrote:Hvor skulle sånn burning foretas? Og når?
Tror det var på Lena. Der tar de det ikke så nøye... :lol:
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Dentist
MC: Yamaha FJ 1100 m/1200 motor og gearkasse

Post by Dentist »

Nå på sommeren er Moelv omdøpt til Burnout City... :?

For min del kunne det gjerne ha vært skuddpremie på folk som burner :twisted:
(det er ikke så himla kult når det er konstant burning hele kvelden og i verste fall natta utafor soveromsvinduet omtrent hele sommeren!)
jornhan

Post by jornhan »

Desmo wrote:Hvor skulle sånn burning foretas? Og når?
Vet ikke om det er meg du spørr,men helst midt på natta der det ikke befinner seg noen menesker.Da er det ikke grunn nok til førerkort beslag,men hvis du gjør det med folk rundt deg betegner politiet det som svært skremmende for andre fotgjengere og billister så derfor mister du lappen.f.eks spinning i oslo=6 mnd og høy bot siden det befinner seg mye folk der mens der det ikke befinner seg så mye folk kan du miste lappen for 3 mnd eller i det minste en relativt høy bot.Idiotisk lov spørr du meg,men sånn er det bare tydligvis :D.
Last edited by jornhan on 06 Jul 2005 12:14, edited 1 time in total.
jornhan

Post by jornhan »

Dentist wrote:Nå på sommeren er Moelv omdøpt til Burnout City... :?

For min del kunne det gjerne ha vært skuddpremie på folk som burner :twisted:
(det er ikke så himla kult når det er konstant burning hele kvelden og i verste fall natta utafor soveromsvinduet omtrent hele sommeren!)
Ikke kom å si att du er villig til å skyte folk pga att du ikke får sove på grunn av en og annen burnout :evil:.Har campert på moelv i mange år og jeg synes det ikke er mer uaktsom kjøring der enn andre steder.
Kosh

Post by Kosh »

jornhan wrote:Ikke kom å si att du er villig til å skyte folk pga att du ikke får sove på grunn av en og annen burnout :evil:.Har campert på moelv i mange år og jeg synes det ikke er mer uaktsom kjøring der enn andre steder.
Det er jo tydelig at du ikke har skjønt at det du driver med er utrolig plagsomt for andre. Synd du ikke mistet lappen, så hadde det blitt litt mindre bråk en stund, ihvertfall. Det går nok bedre neste gang du blir tatt.
V4 fun
Dominator
MC: -93 Kawasaki ZZR1100 D1

Post by Dominator »

Noen som kjenner "Larsons gale verden"? Ser for meg øglefamilien foran TV'n en kveld for å se på ukas menneskeprogram "Human Planet". Der måtte vel burning vært et spektakulært naturfenomen der unge hannindivider markerer revir ved å burne heftig foran rivaliserende hanner og samtidig påkalle oppmerksomhet fra individer av motsatt kjønn!
jornhan

Post by jornhan »

Kosh wrote:
jornhan wrote:Ikke kom å si att du er villig til å skyte folk pga att du ikke får sove på grunn av en og annen burnout :evil:.Har campert på moelv i mange år og jeg synes det ikke er mer uaktsom kjøring der enn andre steder.
Det er jo tydelig at du ikke har skjønt at det du driver med er utrolig plagsomt for andre. Synd du ikke mistet lappen, så hadde det blitt litt mindre bråk en stund, ihvertfall. Det går nok bedre neste gang du blir tatt.
Stått opp på feil bein i dag eller :evil:.Tror du jeg er dum?skjønner selfølgelig att det kan være plagsomt for andre,men att straffen er som den er for litt spinning synes jeg er for mye.Du skriver att jeg tydligvis ikke har skjønt det jeg driver med,tror du jeg spinner rundt overallt?dette var ett engangs tillfelle og da ble jeg selvfølgelig tatt.Jeg kjører ellers helt normalt på offentlig veg,men når jeg skal gasse litt så tar jeg det på rudskogen(banen).Ha ha,tror ikke det blir noen "neste gang",har hatt lappen i 13 år nå uten å miste den.PS:Husk å stå opp på riktig ben i morgen da :x.
Kosh

Post by Kosh »

jornhan wrote:Tror du jeg er dum?
Om du bare har gjort det en gang, og du ble tatt...
V4 fun
jornhan

Post by jornhan »

Kosh wrote:
jornhan wrote:Tror du jeg er dum?
Om du bare har gjort det en gang, og du ble tatt...
Tosk,prøv å ta det ut fra riktig sammenheng neste gang da.Jeg sier dette bare en gang for jeg gidder ikke snakke med kverulanter som deg.Jeg fikk kr 4000 i bot og synes det er en passende straff og ferdig med det.
VaraStreet

Post by VaraStreet »

Kan da umulig være så mye mere plagsomt for folk at noen burner litt, enn det at noen (rånere) kjører rundt med stereo'n på maks, slik at subwoofern holder på å hoppe ut av bagasjerommet. Er mye mere forstyrrende for allmennheten det synes jeg. Et større problem hvor jeg bor hvertfall.
Honda Varadero 125 Streetfighter
Prøv å finne en likedan...:D
Sjekk ut for info og bilder http://www.freewebs.com/hafstad/varastreet.htm
Banditbiker
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Post by Banditbiker »

Men så er heller ikke DET lovlig da.
Dentist
MC: Yamaha FJ 1100 m/1200 motor og gearkasse

Post by Dentist »

Prøv å bo i Storgata i Moelv en uke på sommeren... så skjønner du hva jeg mener! :evil:

Stikkord;

-Burning - gjerne 20-30 ganger i løpet av en kveld (nei, jeg kødder IKKE!)
-Villmannskjøring med både MC og bil
-Trimma mopeder som skal kjøre om kapp
-"Hvem har det verste stereoanlegget som spiller høyest"

Mulig Moelv ikke er noe verre enn andre steder, men det er PLAGSOMT i lengden - og snuten er aldri å se omtrent, så det er fritt frem.

(Nå er det heldigvis planlagt 40 sone og fartsdempere i Storgata da... ENDELIG sier jeg bare! Da blir vi kanskje i det minste kvitt de verste som synes det er kult med 150 i 50 i sentrumsgater... :evil: )
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Så så folkens. Jornhan er nok ikke en psykotisk trafikant bare fordi han ville teste gassen litt. Anyways, saken er ute av verden og han har sett seg fornøyd/godtatt dette. Er det noen sak :)
Tore^NSR

Post by Tore^NSR »

Lyden av en sykkel som ligger å burner på 10 000 RPM er musikk i mine ører
:lol:
Desmo
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900

Post by Desmo »

Tore^NSR wrote:Lyden av en sykkel som ligger å burner på 10 000 RPM er musikk i mine ører
:lol:
Mulig det. Men en blir lei av å høre den samme musikken over tid.
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Post Reply